Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین نشست از سلسله میزگردهای هفته پژوهش در پژوهشکده هنر با عنوان «دگرگونی مخاطب، دگردیسی هنر؛ هنرهای سنتی» روز یکشنبه ۷ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور خشایار قاضی زاده، استادیار گروه هنر اسلامی دانشگاه شاهد و محمود ارژمند استادیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میزگرد سخنرانان با توجه به اهمیت نقش مخاطب در فرایند تولید و عرضه آثار هنری، ضمن معرفی ظرفیت‌های هنر سنتی؛ زمینه و ریشه‌های تغییر ذائقه مخاطب نسبت به هنرهای سنتی در خصوص پیامدها و نتایج کاهش علاقه مخاطب به این گونه از هنرها خواهند پرداخت.

شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 4804911

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات فیلم سینمایی فرهنگستان هنر نشست علمی هفته پژوهش کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی جامعه شناسی فلسفه گام دوم انقلاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آیت الله جوادی آملی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه فعالیت های قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی