Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس می‌گوید پوگبا با اختلاف بهترین بازیکن منچستریونایتد است، به شرط این که از او در پست درستی استفاده شود. 

طرفداری- در حالی که برخی گمانه زنی‌ها در مورد آینده پل پوگبا به گوش می‌رسد، پیتر کراوچ می‌گوید منچستریونایتد باید تیم خود را بر مبنای این بازیکن سازمان دهی کند.

به گزارش BBC، پوگبا در جریان شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل واتفورد در ویکریج رود، در 26 دقیقه پایانی به زمین آمد تا پس از حدود سه ماه دوری از میادین، به مستطیل سبز برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کراوچ که شب گذشته همراه دنی مورفی کارشناس برنامه MOTD 2 بود، در ارزیابی خود گفت:

در غیاب پوگبا و همچنین حضور خوان ماتا روی نیمکت، یونایتد از طراحی لازم برای باز کردن دفاع واتفورد برخوردار نبود. واتفورد با دفاع پر تعداد، فضایی برای فرار کردن در اختیار مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد یا دنیل جیمز قرار نداد. در چنین شرایطی، یونایتد به کسی نیاز داشت تا دفاع واتفورد را باز کند و ما تا لحظه ورود پوگبا، چنین فردی را درون زمین ندیدیم. به محض ورودش به زمین، چشمگیر ظاهر شد زیرا او رو به جلو بازی می‌کند، در حالی که (اسکات) مک تومینای و فرد دید او را ندارند و یا پاس‌های او را امتحان نمی‌کنند. آن دو نفر ویژگی‌های متفاوتی دارند و با حضور پوگبا کنار خود، خط هافبکی متعادل را تشکیل می‌دهند ولی بدون او، خلاقیت لازمی در آن خط میانی وجود ندارد. با حضور مک تومینای و فرد، یونایتد می‌تواند از پوگبا به عنوان بازیکنی آزاد و فارغ از دغدغه‌های تدافعی، در جلوی زمین استفاده کند. پوگبا هرگز هافبک تدافعی نبوده است. او بازیکنی است که در یک سوم هجومی به تیم‌ها آسیب می‌زند و هم تیمی‌هایش را در جریان بازی مشارکت می‌دهد. 

وی افزود:

پوگبا دید خیلی خوبی دارد ولی تاثیر او روی هم تیمی‌هایش، از او سلاحی خطرناک می‌سازد. از آنجایی که هم تیمی‌هایش می‌دانند حواس او به آن‌ها است، دائما بدون توپ حرکت می‌کنند. من هم در تیم‌هایی بودم که هافبک‌ها تلاش نمی‌کردند مرا پیدا کنند. در آن صورت دست از دویدن بر می‌داری و از خودت می‌پرسی فایده این کار چیست؟ در حالی که در لیورپول، همیشه استیون جرارد یا چارلی آدام نیم نگاهی به من داشتند و باعث می‌شدند آماده دریافت توپ باشم. تاثیر پوگبا روی مارسیال، رشفورد و (میسون) گرینوود را دیدیم چون به محض صاحب توپ شدن او، این افراد استارت می‌زدند. این باعث باز شدن خط دفاعی واتفورد و آشکار شدن فضاها شد.

کراوچ اعتقاد دارد یونایتد باید پوگبا را حفظ کند.

اگر از طرفداران یونایتد بپرسید آیا پوگبا ارزش ماندن در تیم را دارد، شاید به خاطر مصدومیت‌های اخیرش بگویند نه ولی به نظرم اگر یک پوگبای کاملا آماده در اختیار داشته باشند و از آن در پست درستی استفاده کنند، نظر برخی از آن‌ها عوض خواهد شد. او به سادگی از بقیه دارایی‌های یونایتد بهتر است و اگر بخواهد بماند، باید او را حفظ کنند و تیم را بر محوریت او بسازند. وقتی اوضاع در یونایتد خوب پیش نمی‌رود، اغلب اپوگبا را سرزنش می‌کنند ولی اگر به شرایط نگاهی بیاندازید، آن‌ها خیلی مشکلات دیگری دارند که باید آن‌ها را حل و فصل کنند. مثلا داوید دخیا به هر دلیلی اخیرا اشتباهاتی داشته است ولی از نظر من هنوز هم دروازه‌بانی در کلاس جهانی است. جایی که یونایتد باید در ژانویه به دنبال تقویت تیم باشد، خط میانی و خط حمله است؛ این نیازهای آشکار تیم است. مطمئن نیستم مارسیال یک مهاجم نوک باشد و جیمز و رشفورد با وجود این که خیلی خوب کار می‌کنند، هنوز کم سن و سال هستند. تیم‌های بسیاری از خطر منچستریونایتد در ضد حملات آگاه هستند و همچنین می‌دانند اگر عقب بنشینند، کاری از دست آن‌ها ساخته نیست. یونایتد در فصل جاری مقابل خیلی از تیم‌ها به همین طریق امتیاز از دست داد. به نظرم پوگبایی آماده و با انگیزه می‌تواند راه حل پیروز شدن مقابل این گونه تیم‌ها باشد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد

وحید شمسایی برای اولین بار به عنوان سرمربی ایران عنوان قهرمانی در مسابقات جام ملتهای آسیا را به دست آورد.

به گزارش طرفداری، افتخارات وحید شمسایی در این مسابقات بی نظیر و البته باورنکردنی است. او با تیم ملی فوتسال ایران 8 بار عنوان قهرمانی در جام ملتهای آسیا را به عنوان بازیکن کسب کرده و یک بار هم به عنوان سرمربی این جام را فتح کرده است.

وحید شمسایی افتخارات بزرگ و عجیب بسیاری دارد و یکی از مهمترین این افتخارات این است که او تا به حال در هشت دوره از مسابقات جام ملتهای آسیا آقای گل شده است. نکته جالب این که او در برخی از ادوار بیشتر از 30 گل در یک دوره مسابقات جام ملتهای آسیا به ثمر رسانده است. شمسایی بارها در تیم ستارگان جهان بوده و بازوبند کاپیتانی تیم منتخب فوتسال جهان را هم به بازو بسته است و بهترین بازیکن حمله ور فوتبال در جهان هم انتخاب شده است.

با این آمار و دستاوردها باید گفت فوتسال آسیا باید به وجود چنین موجود بی نظیری مباهات کند و باور داشته باشیم که در فوتسال ایران یگانه نامی که می تواند یارای برابری با بزرگترین ستارگان ملی ورزش ایران مثل رسول خادم و علی دایی را داشته باشد، قطعا نام تاریخ ساز ستاره ای به نام وحید شمسایی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • رولز-رویس اگر 18 چرخ بسازد... (عکس)
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان