Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان از تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر این شهرستان و عملیات موفق جست‌وجو و نجات در ارتفاعات شاه لولاک خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حیدریان با بیان این خبر گفت: در تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اصفهان با پایگاه امداد و نجات قلعه آقا مبنی بر سقوط و گرفتار شدن دو نفر در رشته کوه‌های زاگرس در قسمت بالایی آبشار شاه لولاک، بلافاصله تیم مستقر در این پایگاه به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی اولیه تقاضای کمک، تیم‌های امداد و نجات تخصصی کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان، آتش نشانی چرمهین و اورژانس ۱۱۵ لنجان توسط مرکز کنترل، به منظور مشارکت در عملیات فراخوان شدند.

حیدریان افزود: بلافاصله عملیات جست‌وجو و نجات و صعود از ارتفاعات برای پیدا کردن افراد گرفتار، آغاز شده و پس از یک ساعت و نیم تلاش با توجه به سختی شرایط و نامساعد بودن آب و هوا، این افراد در صخره‌های کوه رخ در بالا دست آبشار شاه لولاک پیدا شدند.

وی گفت: به وسیله کارگاه، مصدوم از صخره‌ها رهایی پیدا کرد و پس از انجام اقدامات لازم توسط بسکت و کمک کوهنوردان حاضر در محل حادثه به پایین کوه و در ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر کوهنورد لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند