Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، محسن گل محمدی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج ) در جریان عملیات و درگیری شب گذشته با کاروان مسلح مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر یک تن مواد مخدر کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با اشاره به اینکه مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک بوده، گفت: یک نفر از قاچاقچیان در این درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان مواد مخدر قاچاق قاچاقچی کاروان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم