Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵ تیم از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از رقابت ها حضور داشته و به مدت سه روز از ۳۰ آذرماه تا دوم دی ماه ۱۳۹۸ به مصاف یکدیگر رفتند.

وی افزود: این رقابت ها با همکاری هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد و زیر نظر کمیته ورزش کارکنان هیأت ورزش های همگانی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم اداره امور مالیاتی این استان اول شد، تیم آموزش و پرورش شهرستان دنا عنوان دوم را کسب کرد و تیم اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به مقام سوم دست یافت.

حاتمی عنوان کرد: تیم های برتر این رقابت ها با اهدای لوح قهرمانی و جوایز ارزنده از سوی هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد و کمیته ورزش کارکنان هیأت ورزش های همگانی استان تجلیل شدند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد  و زن در رشته های مختلف دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش شهرستان اداره کل ورزش و جوانان دستگاه های اجرایی دی ماه کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم