Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس با باخت مقابل لاتزیو در سوپر جام ایتالیا، رکوردی منفی به نام فوق ستاره پرتغالی‌اش ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته به میزبانی عربستان در سوپر جام ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

در این بازی برای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی بیانکونری رکوردی منفی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی پرتغال از سال 2013 تا کنون 13 بار در فینال‌های مختلف به همراه رئال و یووه حضور داشته و در هیچ کدام از آنها ناکام نبود اما شب گذشته مقابل لاتزیو جام را از دست داد.

رونالدو در سال 2019 برای بانوی پیر 39 گل زده که بدترین سال او در 9 سال گذشته بوده است. او از سال 2010 تاکنون آمار گلزنی اش سالیانه همیشه بیشتر از 40 گل بوده است.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس ایتالیا فوتبال رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ پاره آجر!

برخی از مقامات آمریکایی و اروپایی با ابراز نگرانی گفته‌اند، مقابله با تظاهرات ضدصهیونیستی نتیجه معکوس داشته است زیرا اکنون خواستار محو اسرائیل شده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دانش‌آموزان دبیرستان‌های آمریکا و اروپا هم در اعتراض به جنایات وحشیانه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان و اساتید در این کشورها پیوستند.

گفتم: دیگه چی؟!

گفت: نیروهای ویژه پلیس آمریکا و اروپا به دبیرستان‌ها نیز حمله کرده و تظاهرات ضدصهیونیستی دانش‌آموزان را به شدت سرکوب می‌کنند و با آن که صدها نفر از آنها را بازداشت کرده‌اند، دامنه اعتراضات افزایش یافته است.

گفتم: آمریکا و صهیونیست‌ها چی فکر می‌کردند، چی شد؟! توطئه‌هایی که علیه ما تدارک دیده بودند به سمت خودشان کمانه کرده است.

گفت: برخی از مقامات آمریکایی و اروپایی با ابراز نگرانی گفته‌اند، مقابله با تظاهرات ضدصهیونیستی نتیجه معکوس داشته است زیرا از یک‌سو دامنه آن روز به روز گسترده‌تر می‌شود و نگران‌کننده‌تر آن که شعار دانشجویان و اساتید مقابله با نسل‌کشی اسرائیل بود ولی اکنون خواستار محو اسرائیل شده‌اند.

گفتم: یارو می‌خواست گردو بشکند. گردو را زیر پایش گذاشت و با پاره آجر محکم توی سر خودش زد!

دیگر خبرها

  • شهادت دست‌کم ۳۵ فلسطینی در حمله ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به رفح
  • گفت و شنود/ پاره آجر!
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم