Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون اداری و مالی شهرداری کهریزک گفت: فیش عوارض نوسازی و پسماند 22 هزار واحد صنعتی، تجاری و مسکونی شهر کهریزک از سوی واحد نوسازی شهرداری صادر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، سید رضا حسینی در این خصوص گفت: در راستای ایجاد  زیر ساخت های توسعه پایدار شهر ،  عوارض نوسازی، مشاغل و پسماند واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی شهر کهریزک محاسبه و 22 هزار فیش  عوارض درحال صدور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تکمیل این خبر گفت: از ابتدای آذرماه صدور فیش های عوارض نوسازی برای 4 هزار واحد صنعتی و 18 هزار واحد مسکونی شهر کهریزک درحال صدور و توزیع است که این طرح تا پایان دی ماه ادامه دارد و در دوماه پایانی سال شهروندان و صنعتگران فرصت دارند تا برای واریز  عوارض اقدام کنند.
معاون اداری و مالی شهرداری اظهار داشت: شهروندانی که تا پایان اسفند ماه نسبت به واریز عوارض اقدام کنند به دلیل خوش حسابی مشمول 10 درصد بخشودگی عوارض می شوند درغیر این صورت اگر پرداخت عوارض سال 98 به سال 99 موکول شود 9 درصد جریمه دیرکرد به مبلغ عوارض نوسازی افزوده می گردد.
حسینی در پایان خاطر نشان کرد وصول عوارض نوسازی یکی از مهمترین راه های اداره شهر و  ارائه خدمات مختلف به شهروندان می گردد از این رو پرداخت به موقع عوارض فرصت مناسبی را برای تحقق توسعه پایدار شهر فراهم می کند بنابراین از شهروندان تقاضا می شود برای تسریع خدمات رسانی شهرداری به شهر و شهروندان نسبت به پرداخت عوارض های شهری اقدام کنند و از بخشودگی های این طرح بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صدور 22هزار فیش عوارض نوسازی برای توسعه پایدار شهر کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فائو و ایران پروژه جدیدی برای افزایش اصالت زعفران امضا کردند

سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی اخیراً پروژه‌ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی امضا کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی اخیراً پروژه‌ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی امضا کرده اند. 

 

این پروژه با عنوان "کنترل اصالت غذایی و مدیریت زنجیره تامین غذا برای دستیابی موفقیت آمیز به اهداف توسعه پایدار" مطابق با چارچوب همکاری توسعه پایدار سازمان ملل متحد، اهداف توسعه پایدار و چارچوب برنامه کشوری فائو است.

 

این طرح دو ساله بخشی از برنامه همکاری فنی فائو است که در دسامبر ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

 

این پروژه تحت نظارت معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، تقویت زنجیره تامین شفاف و قابل اعتماد زعفران، تضمین امنیت و ایمنی مواد غذایی و تغذیه برای مصرف کنندگان را هدف قرار داده است و به دنبال پاسخگویی به چالش‌های ناشی از جهانی‌شدن عرضه مواد غذایی و پیچیدگی‌های تجارت مدرن، به‌ویژه در صنعت زعفران است. حوزه‌ای که ایران ایران با تولید تقریباً ۹۰ درصد محصول جهانی جایگاه برتری دارد.

 

از تاثیرات این طرح می‌توان به تضمین دسترسی مصرف کنندگان به محصولات زعفران ایمن و اصیل از طریق افزایش ظرفیت برای مکانیسم‌های اجرایی موثر برای آزمایش کیفیت مواد غذایی اشاره کرد. این پروژه گامی مهم در جهت افزایش شفافیت و قابلیت ردیابی در صنعت زعفران است که در نهایت به امنیت غذایی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار کمک می‌کند.

 

این پروژه نمونه‌ای از تعهد فائو برای تقویت سیستم‌های کشاورزی و غذایی پایدار است که با دستور کار جهانی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار همسو می‌شود. فائو با همکاری همتایان ملی و بهره‌گیری از تخصص، قصد دارد توانمندی کشور‌هایی مانند ایران را در تاب‌آوری و پایداری بخش‌های کشاورزی ارتقا بدهد.

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور
  • فائو و ایران پروژه جدیدی برای افزایش اصالت زعفران امضا کردند
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر