Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:57:55 GMT

ایرانِ کوچکِ کرج، بهار متولد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۳۰۹۹

ایرانِ کوچکِ کرج، بهار متولد می‌شود

ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری کرج گفت: پارک ایران کوچک در بهار سال آینده افتتاح خواهد شد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پارک ایران کوچک در بهار سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه در سال ۹۲ تعریف شده و تا پایان سال ۹۳ تنها معابر آن تکمیل و از سال ۹۴ تا ۹۶ هم عملیات اجرای آن به طور کامل متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: درصد پیشرفت فیزیکی این پارک از سال ۹۲ تا ۹۷ تنها ۱۵ درصد بود ولی از خرداد سال قبل تا کنون پیشرفت آن به ۷۰ درصد رسیده است.

بضاعتی پور تاکید کرد: کسانی که از کندی فرایند تکمیل این پارک گلایه دارند باید توجه داشته باشند این پروژه حدود پنج سال تقریبا متوقف بوده و در اصل طی یک سال و نیم اخیر اجرای آن عملیاتی و ۵۵ درصد به پیشرفت آن اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، پارک ایران کوچک که در منطقه جهانشهر کرج در حال ساخت است، نخستین پارک ملی این کلانشهر محسوب می‌شود که در آن المان‌هایی از استان‌های فارس، یزد، مازندران، گیلان، خوزستان، اصفهان، خراسان‌ها، کرمان، قزوین، کردستان و ... جای داده شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به وضعیت کمربند سبز کرج اظهار کرد: در حال حاضر در ضلع جنوب غربی شهر و در محدوده فرودگاه پیام مشغول ایجاد ۱۰۰ هکتار فضای سبز هستند.

این مسئول گفت: سال گذشته ۱۰۰ هکتار درختکاری در اراضی چایخانه و رادیو بعثت ایجاد شد و امسال در کنار ۱۰۰ هکتار از اراضی فرودگاه پیام و ۱۷۰ هکتار هم از اراضی شمال غربی شهر یعنی منطقه باغستان را تحت پوشش می بریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)