Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان نماینده جوانان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: شور انتخاباتی تا زمانی که جوانان در آن نباشند به وجود نمی‌آید، بنابراین اصل شور انتخاباتی جوانان هستند.

علی جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نقش جوانان در برگزاری یک انتخابات پرشور، اظهار کرد: سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی جوانان به پیروزی رسید و بعد از انقلاب یک توفیق اجباری پیش آمد که مجبور شدند از مدیران جوان استفاده کنند و همین جوانان به جبهه رفتند و جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکثر همین کسانی که در آن دوره با همین پتانسیل جوانی‌شان رشد کردند و مدیر شدند رفته‌رفته تبدیل شدند به کسانی که دیگر حاضر نیستند پست‌های خود را تحویل دهند و فقط انتظار دارند جوانان به رشد آنان کمک کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم انتخابات پرشور باشد دیگر مثل گذشته نیست که انتظار داشته باشیم قشر جوان به خیابان‌ها بیاید و با پخش پوستر، تبلیغ کاندیداها را کند. نخستین شرط برگزاری یک انتخابات پرشور این است که خودِ جوانان وارد عرصه شوند و یک کاندیدای جوان داشته باشیم تا از پتانسیل بالای آنان استفاده کنیم و نگاه قبل را نداشته باشیم که جوانان تنها پوستر چسب کن باشند، پس باید نگاه دوره‌ای به جوانان برداشته شود تا یک انتخابات خوب را پشت سر بگذاریم.

نماینده جوانان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: یکی از ضرورت‌های انتخابات پرشور صداقت با مردم است. مردم با مشکلات کنار می‌آیند و می‌سازند. زمانی که با مشکل تحریم مواجه شدیم حسن روحانی با مردم با صداقت رفتار کرد و اصل مشکلات را بیان کرد و مردم مشکلات را پذیرفتند و همکاری کردند، اما مشکل و ناامیدی از جایی پیش می‌آید که مردم احساس کنند به آن‌ها واقعیت‌ها گفته نمی‌شود.

جهانگیری ادامه داد: پس باید به مردم ثابت کنیم که با آن‌ها صادق هستیم؛ اگر  این جلب اعتماد به وجود بیاید شور انتخاباتی خود به خود ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین جوانان اصل شور انتخاباتی هستند. هیچ وقت یک مرد ۶۰ ساله نمی‌تواند مانند جوانان تبلیغ کند یا به مناظره انتخاباتی بپردازد. اصل کار انتخابات جوانان هستند و امیدواریم به جوانان بها دهند و در عرصه‌های عملی‌تر از آنان استفاده شود و فقط نگاه انتخاباتی به این قشر نداشته باشند. این انتخابات‌ها یک مشق هم‌اندیشی برای جوانان است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتظار داریم با تأیید صلاحیت‌ها شور انتخاباتی افزایش یابد، هفته آخر منتهی به زمان برگزاری انتخابات بسیار تعیین کننده است. اگر تمام انتخابات‌ها را بررسی کنیم تحلیل‌های دو ماه قبل از انتخابات با تحلیل‌های شب انتخابات فرق دارند. بنابراین از الان پیش‌بینی خیلی درستی نمی‌توانیم از میزان مشارکت مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 جوانان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در  ابتدای این یادداشت آمده است: « بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد