Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@14:49:29 GMT

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ به دولت

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۳۷۴۷

صراط:

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به محدودیت‌های دولت نیجریه علیه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور اظهار داشت: این عالم بزرگ شخصیت علمی و دینی است و حق بزرگی بر گردن مسلمانان و شیعیان دارد.

وی با یادآوری سختی و فشارهایی که شیخ زکزاکی متحمل می‌شود، افزود: اگر یک فرد عادی هم بود و این‌گونه مورد ظلم قرار می‌گرفت بر همه ما دفاع از وی و مقابله با ظالمان واجب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز نیز دفاع از شیخ ابراهیم زکزاکی بر همه ما واجب است و هرکس با هر وسیله‌ای که می‌تواند باید از وی دفاع کند، باید دشمنان اسلام را نفرین و برای سلامتی این شخصیت دینی بزرگ دعا کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید به لزوم حمایت از شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه ادامه داد: دولت‌مردان و وزارت خارجه کشورمان هر اقدامی که می‌توانند باید انجام دهند و این موضوع وظیفه و رسالت است.

حاجی‌صادقی گفت: این موضوع اقدامی دیگر از افتضاح جبهه ظلم است که طاقت شنیدن سخن حق و تحمل انسانی هادی همچون شیخ زکزاکی را ندارند، همه ما وظیفه داریم آنچه را می‌توانیم انجام دهیم و تلاش کنیم که این عالم بزرگ به راه بزرگی که آغاز کرده ادامه دهد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شیخ زکزاکی بیان کرد: رهبر شیعیان نیجریه با عمر بابرکتش اقدامات بزرگی انجام داده است و 6 فرزندش شهید شدند، این عالم باتقوا عاقبت خود را ساخته و دشمنان بدانند با اذیت و آزار ایشان نمی‌توانند نوری را که ایشان ایجاد کرده خاموش کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شیخ ابراهیم زکزاکی به‌عنوان هادی عمل کرده است، علما وارث انبیای الهی در ادای وظیفه هستند و ایشان ازجمله افراد برجسته‌ای است که این مأموریت را به‌خوبی انجام داده است و از پس مسئولیت برآمده است و همه شیعیان نسبت به ایشان مدیون هستند.

"زکزاکی" شیعیانی انقلابی با روحیه حسینی و علوی تربیت کرده است

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این عالم دینی شیعیانی انقلابی با روحیه‌ای جهادی تربیت کرده است که از تشیع فقط نام بر خود ندارند بلکه روحیه علوی، عاشورایی، حسینی و مهدوی(ع) نیز دارند.

به گزارش تسنیم، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه از سال 1394 در پی حمله نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیةالله(عج) در شهر زاریا بازداشت و زندانی شد، نیروهای امنیتی نیجریه شش فرزند شیخ زکزاکی را به شهادت رساندند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سپاه دولت نماینده ولی فقیه در سپاه شیخ زکزاکی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان