Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@08:49:16 GMT

زمان امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۳۹۲۹

زمان امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد

رویداد۲۴ خسرو ساکی با اشاره به امتحانات داخلی دانش‌آموزان اظهارکرد: برنامه‌ریزی امتحانات داخلی مدارس از پایه اول ابتدایی تا پایه یازدهم نظام جدید در اختیار ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها است و با توجه به تعطیلی‌های مدارس به دلیل آلودگی هوا یا بارش برف و برودت هوا، برنامه‌ریزی امتحانات داخلی از طریق ادارات آموزش‌وپرورش در استان‌ها و مناطق صورت می‌گیرد و به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم، سال سوم متوسطه نظام قدیم و پیش‌دانشگاهی مطابق برنامه زمان‌بندی ارائه‌شده، اجرا می‌شود. امتحانات نهایی از امروز ۲ دی‌ماه شروع و تا ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
طبق اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمام مدارس استان تهران به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه به دلیل شرایط پایداری جوی و آلودگی هوا تا پایان این هفته تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: شرط تعطیلی ادارات و دانشگاه‌ها در روز‌های آلوده

پیش از این نیز آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرده بود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان حتی به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، لغو نخواهد شد.

البته هم‌اکنون بحث عقب‌ماندن دانش‌آموزان از مطالب کتاب‌های درسی با توجه به تعطیلات پیش‌بینی نشده مطرح است و برخی خانواده‌ها درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی سوال دارند که در همین باره آموزش‌وپرورش از بررسی موضوع خبر می‌دهد؛ هر چند که معلمان می‌گویند، مدارس غیردولتی نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام کرده‌اند.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pef خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آلودگی هوا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری

هم‌زمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از مسئولان آموزش‌وپرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گل‌باران مزار مطهر شهید آیت‌الله مطهری با این شهید بزرگوار ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در این مراسم شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و اظهار داشت: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی حضور بر سر مزار شهید آیت‌الله مطهری را به‌خاطر ادای احترام و گرامی داشت یاد این معلم شهید به نمایندگی از همه معلمان کشور عنوان کرد و گفت: ما باید هم عهد شویم تا در مسیر زندگی و شغلی خود شهید مطهری را الگو خود قرار داده و هدفمان که استمرار مسیر نورانی انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات