Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@13:56:16 GMT

«فصل امتحان» به شبکه امید رسید

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۴۱۰۰

«فصل امتحان» به شبکه امید رسید

سری جدید برنامه «فصل امتحان» از اول دی هر شب روی آنتن شبکه امید رفته است.

به گزارش قدس آنلاین، این شبکه با همکاری و مشارکت داوطلبانه و رایگان دبیران مجرب بدون جنبه تبلیغاتی بسته‌های آموزشی موسسات مختلف و با هدف اعتلای عدالت آموزشی و برخورداری دانش آموزان سراسر کشور از آموزش با کیفیت و همچنین با توجه به تعطیلی مدارس در برخی کلان شهرها به علت آلودگی هوا و جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برنامه «فصل امتحان» را روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در هر قسمت از برنامه «فصل امتحان» در ۳ بخش ۲۷ دقیقه ای به آموزش ۳ درس از پایه های مختلف پرداخته می شود.

این برنامه به آموزش دروس تخصصی و مهم ویژه دوره دوم متوسطه در رشته‌های ریاضی‎ و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی اختصاص دارد.

برنامه «فصل امتحان» به تهیه کنندگی و اجرای سعید شهبازی از ۱ دی تا ۲۷ دی روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ و روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۹:۳۰ روی آنتن شبکه امید می رود.

فصل قبل این برنامه نیز به علت عدم امکان بازگشایی مدارس در مناطق سیل‌زده کشور و با هدف جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان این مناطق از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ۹۸ از شبکه امید پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی