Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:15:27 GMT

زندگي دوباره مرد21ساله دربابل

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۴۳۹۰

زندگي دوباره مرد21ساله دربابل

خبرگزاری آریا- سخنگوی مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل خبراز زندگی دوباره مرد21ساله دربابل راداد.
مهدی غلام نیا روشن سخنگوی مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل درگفتگوبا خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل بیان داشت ، طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی برعدم هوشیاری مرد21ساله در امیرکلا خوابگاه دانشگاه گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
وی ادامه داد:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکزدیسپچ سازمان اورژانس تکنسین های پایگاه امیرکلا آقایان سعید احمد زاده و مهدی نصراله نژاد را به محل حادثه اعزام کرد. تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن محل حادثه حاضر شدند.           
این مسئول خاطرنشان کرد:تکنسین های اورژانس پس ازبررسی اولیه متوجه شدندکه بیمار فاقدعلایم حیاتی است.بیمار که مرد 21ساله بود دچار ارست قلبی وتنفسی شده است.          
غلام نیا روشن افزود:بلافاصله اقدامات درمانی ماساژ قلبی. Iv lin . اینتوبیشن. داروهای آدرنالین نالوکسان . حمایت تنفسی و... انجام دادند و سپس توسط تکنسین های سازمان اورژانس بابل لوله گذاری و احیا شد و به بیمارستان شهید یحیی نژاد منتقل شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زندگی دوباره مرد21ساله دربابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی