Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش طاهرخانی در جلسه ساماندهی طرح امامزاده حسین (ع) قزوین که روز دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد گفت: طرح توسعه امامزاده حسین (ع) از ابتدا بسیار وسیع دیده شد که منطقی نبود و باید به توان مالی دستگاه‌ها توجهی می‌شد تا کار طولانی نشود.

وی بیان کرد: فضای گلخانه شهرداری را می‌توان برای آورده شهرداری محسوب کنیم و اگر جوابگو نبود از منابع دیگر اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قزوین با اشاره به مشکلات ساکنان محدوده طرح اظهار داشت: در بازدیدی که از محل طرح داشتیم با مشکلات و نیازهای ساکنان آشنا شده ایم و برای ساماندهی آماده اجرای کار عمرانی هستیم و چند کار را در دستور قرار داده ایم و تلاش می‌شود منابع را هدایت کنیم و خود را مکلف به اجرا می‌دانیم.

طاهرخانی تصریح کرد: اولویت ما در شهرداری در دوران مسئولیت جدید پرداخت مطالبات بانکی و سپس توسعه امامزاده حسین (ع) است و تلاش می‌شود تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته با سیاست‌های اشتباه هدر نرود.

وی بیان کرد: ساکنان محلی برای واگذاری خانه‌های خود ترجیح می‌دهند معوض یک واحد تک واحدی دریافت کنند و ما باید در مسیر جلب رضایت عمومی گام برداریم تا این طرح مذهبی با شبهه همراه نشود.

شهردار قزوین اظهار داشت: با هماهنگی شورای شهر و ادارات اوقاف و راه و شهرسازی و میراث فرهنگی آماده تداوم طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین هستیم.

در ادامه حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم گفت: آنچه مربوط به تملک است باید در اولویت قرار گیرد تا بخشی از کار صورت گیرد و بتوانیم مردم را همراه خود کنیم.


داودی اضافه کرد: وضعیت ایجاد شده زیبنده مردم نیست و متأسفانه اجرای ناقص طرح برای مردم مشکل ایجاد کرده به طوری که برخی افراد نیازمند هستند و اگر شهروندان ناراضی شوند باید در دنیا و آخرت جوابگو باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: قیمت کارشناسی تعیین شده برای تملک واقعاً منطقی نیست و در این میان عده‌ای دلبستگی شدیدی به این محله مذهبی دارند و ما آنها را آواره کرده ایم که باید جبران شود البته قانون و نگاه کارشناسی یک بحث است ولی انصاف و مروت هم باید در کار داشته باشیم.

کد خبر 4805484

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش طاهرخانی شهرداری قزوین امامزاده حسین بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بیرجند یاسوج بارش برف استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد