Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ناصری، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که این باشگاه نیاز به حمایت و توجه دارد تا روند صعودی‌اش در لیگ برتر تداوم داشته باشد. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی تیمش برابر فولاد خوزستان که با تساوی 2-2 به پایان رسید، گفت: دربی خوزستان معمولاً پرگل و جذب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم در این بازی دنبال برد بودند، ولی در نهایت بازی مساوی شد. ما مثل همیشه بازی نکردیم، ولی با این حال چند موقعیت خوب داشتیم. فولاد هم تیم خوبی است و نشان داد که نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت بهتری دارد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت درباره نتایج خوب این تیم در فصل جاری و قرار گرفتن در رده پنجم جدول خاطر نشان کرد: خدا را شکر که امسال نتایج خوبی گرفتیم و با این مشکلاتی که داشتیم کار بزرگی انجام دادیم. در این فصل مشکلات مالی به شدت بازیکنان را آزار داد، ولی ما وقتی به زمین مسابقه می‌رفتیم فقط برای خوشحالی هواداران می‌جنگیدیم. واقعاً حیف است که صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی چنین شرایط خوبی را از دست بدهد.

قول مسئولان صنعت نفت آبادان به اسکوچیچ/ قبل از بازی با سپاهان پول می‌دهیماسکوچیچ: از این بازی تیمم ناامید شدم و نمی‌دانم چه بگویم/ اگر می‌توانند بار دیگر برای تیم ملی از من بازیکن بگیرند!

 

«ما برای خوشحالی هواداران می‌جنگیم و امیدوارم شادی آنها تبدیل به غم نشود.»، وی با بیان این جمله اظهار داشت: تیم ما نیاز به حمایت و توجه دارد و مسئولان باید به فکر این تیم پرطرفدار باشند. اگر مشکلات ما حل شود قطعاً انگیزه و روحیه بازیکنان برای ادامه بازی‌ها بالاتر خواهد رفت.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در مورد تیمش بازی برابر سپاهان تصریح کرد: بازی‌های لیگ سخت است و سپاهان هم حریف بسیار پرقدرتی است. با این حال ما هم صنعت نفت هستیم و در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. تنها هدف ما شکست دادن سپاهان است.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان

لیگ برتر ایران (صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 751002

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال