Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم سرپرست معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در حکمی از طرف سرپرست توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، قائم مقام دبیرکل این ستاد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم مهدی علی نژاد خطاب به فرزاد شارکی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به استناد بند ۲ ماده ۱۰ نظام نامه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و به موجب این ابلاغ به عنوان قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، با هماهنگی شورای مرکزی و دبیرکل محترم ستاد نسبت به اقدامات اجرایی محوله اقدام فرمایید.  

نگاهی به بخشی از رزومه دکتر شارکی

- متولد ۱۳۴۷ تهران

-فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی ۱۳۷۳

-فارغ التحصیل رشته تخصصی پزشکی ورزشی و بورد تخصصی ۱۳۹۸

-سابقه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی از سال ۱۳۷۷

-همکاری با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از سال ۱۳۸۱

-رئیس کمیته مسابقات و امور مشترک کمیته های پزشکی فدراسیون ها در فدراسیون پزشکی ورزشی ۱۳۷۹-۸۹

-رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی ۱۳۸۹-۹۴

-رئیس کمیته پزشکی فدراسیون آسیایی تیراندازی با کمان۲۰۱۲-۲۰۰۸

-رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تیراندازی با کمان۲۰۱۵-۲۰۰۶

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش دوپینگ ورزش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند