Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: موادمخدر طی یک هفته گذشته و در 21 عملیات، حدود 3 تن و 600 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در خصوص کشفیات اخیر نیروی انتظامی گفت: در ادامه مبارزه بی‌امان نیروی انتظامی خراسان جنوبی با قاچاقچیان موادمخدر طی یک هفته گذشته و در 21 عملیات، حدود 3 تن و 600 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین این کشفیات 2 تن و 183 کیلوگرم موادمخدر که عمده تریاک و مقداری شیشه و کراک داشت طی 24 ساعت گذشته در محدودده کویری شهرستان طبس کشف شد.   فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: با رصد عملیاتی انجام شده، مشخص شد قاچاقچیان قصد تحویل مواد مخدر را که از استان‌های جنوبی به سمت استان‌های شمالی در حرکت بودند قرار است در جاده خور بیابانک به طبس تحویل دهند که همکاران ما به موقع در محل حاضر شدند.   سردار شجاع افزود: سایر موادمخدر طی 20 عملیات که در 10 روز گذشته در استان انجام شده، کشف شده است.   وی اظهار کرد: عمده موادمخدر کشف شده از استان‌های جنوبی وارد استان شده و هیچ‌کدام از مرزهای خراسان جنوبی وارد کشور نشده است.   فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنن بیش از 36 تن انواع مخدر در استان کشف شده و اجازه ورود به استان‌های مرکز ندادیم که نسبت به سال‌گذشته بیش از 31 درصد افزایش کشف داشته است.   سردار شجاع افزود: در سال‌جاری بیش از یک‌هزار دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شده است.   وی با بیان این‌که در سال‌جاری تعداد دستگیرشدگان و کشف شیشه نسبت به سال‌گذشته افزایش داشته است، اظهارکرد: در دوره گذشته 110 کیلوگرم کشف شیشه داشتیم که امسال تا 200 کیلوگرم افزایش داشته است.   فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در حشیش تا 9 درصد کاهش داشتیم.   سردار شجاع از انهدام 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: یک هزار دستگاه خودرو توقیف از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.   وی بیان‌کرد: همکاری و حمایت مردم خراسان‌جنوبی از خادمین خودشان در مجموعه نیروی انتظامی کمک شایان توجه‌ای به ما می‌کند و بسیاری از کشفیات بر مبنای ارائه اطلاعات اولیه ای مردمی به نیروی انتظامی است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان