Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس، معتقد است که این تیم باید از لحاظ دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در شهر ریاض و در بازی سوپر جام ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و در نهایت با نتیجه 3-1 مقابل حریف خود شکست خورد تا اولین جام مهم فصل را از دست داده باشد.

 

 

 

 

میرالم پیانیچ اما معتقد است که یووه باید در فاز دفاعی بهتر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از شکست یوونتوس مقابل لاتزیو گفت: " نتیجه نا امید کننده ای مقابل لاتزیو کسب کردیم. ما قصد داشتیم در سوپر جام به قهرمانی برسیم اما این اتفاق رخ نداد. فکر می کنم که در نیمه دوم باز تر بازی کردیم و همین موضوع فضای بیشتری را در اختیار لاتزیو قرار داد. می توانستیم در مقطعی از بازی با نتیجه 2-1 پیش بیفتیم اما به طور کلی فکر می کنم که نمایش خیلی خوبی ارائه ندادیم. ما نیاز به پیشرفت داریم و باید در فاز دفاعی با ثبات بیشتری ظاهر شویم. یوونتوس باید تمام نقاط زمین را تحت کنترل داشته باشد."

لاتزیو یوونتوس میرالم پیانیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو یوونتوس میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری و استفاده بهینه از مطهری!

به گزارش ''ورزش سه''، حمید مطهری، ارسلان را به عنوان زوج خط حمله در کنار رحمان جعفری مورد استفاده قرار داد تا مهاجم سابق آبی‌ها مقابل باشگاهی که علاقه وافری به آن داشت، خودی نشان دهد.

البته در طول مسابقه، بازی بسته استقلال و شرایط خاص مسابقه مانع از این شد که ارسلان موقعیت خاصی داشته باشد و گلزنی کند. بنابراین بازیکنی که در نیم فصل از استقلال جدا شد و هنوز در تراکتور، خود را پیدا نکرده است، کماکان با شرایط قبلی ادامه داد. اگرچه حضور ارسلان در ترکیب تراکتور یک اتفاق کاملا مثبت برای او است.

نکته مهم صحبت‌های مطهری در خصوص به کار گرفتن ارسلان در نشست خبری پس از بازی بود. مطهری در این خصوص گفت: حضور ارسلان در بازی یک تصمیم تاکتیکی بود.

حمید مطهری برای مقابله با برش  استقلال در ضربات ایستگاهی که بخش مهمی از دلایل موفقیت این تیم در فصل جاری بوده، از ارسلان برای بستن بلاک دفاعی و بلندتر کردن خط اول دفاعی تیمش برای مقابله با سرزن‌های قهار آبی پوش استفاده کرد و کاملا هم موفق بود. پس یک لایک برای مربی سرخ‌های تبریز که امروز نشان داد تاثیر خود را برای بهبود وضعیت دفاعی سرخ‌های تبریز گذاشته است.

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد