Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید علی شفیعی امروز در نشست خبری، تعداد ولادت های ثبت شده در هشت ماهه سال جاری را ۱۱ هزار و ۳۲۸ واقعه برشمرد و گفت: در هر یک ساعت دو واقعه ولادت در استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان تعداد ازدواج های ثبت شده در این بازه زمانی را ۵ هزار و ۵۳۴ واقعه  خواند و گفت: در هر ساعت یک واقعه ازدواج در استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه یک هزار و ۱۹۱ واقعه طلاق در هشت ماهه سال جاری ثبت شده است، تصریح کرد: این آمار نسبت به سال گذشته  ۲۲.۷۶ کاهش دارد.

این مقام مسئول صدور کارت ملی هوشمند را با هدف تکمیل داده های پایگاه های جمعیتی کشور عنوان کرد و گفت: در استان زنجان ۶۹۶ هزار و ۹۳۰ نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند بودند که تا ۳۰ آذر سال جاری ۸۳.۱۱ درصد در خواست خود را ارائه کرده اند.

شفیعی با یادآوری اینکه تغییر نام در این اداره در 6 ماهه سال جاری 360 مورد بوده است، گفت: ۴۵۳ مورد نیز تغییر نام خانوادگی در شش ماهه سال جاری ثبت شده است.

وی به انتخابات پیشرو در کشور هم اشاره کرد و گفت: داشتن شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان رشد جمعیت استان زنجان را 81 صدم درصد خواند و گفت: رشد سالانه جمعیت استان، کاهش داشته است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ساختمان مرکزی ثبت احوال زنجان، گفت: با تلاش های انجام شده از سال گذشته عملیات اجرایی آغاز شده است اما با توجه به محدودیت منابع،کند پیش می رود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم