Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز دیرباز شب گذشته مهمان تلفنی برنامه پشت صحنه رادیو تهران بود و درباره واکنش چهره‌ها به اتفاقات جامعه صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته در گفتگو با برنامه پشت صحنه رادیو تهران درباره اینکه در یکی از مصاحبه هایش گفته بود از شنیدن واژه سلبریتی کهیر می‌زند توضیح داد: وقتی یک واژه ای به یک چیز منفور و نفرت‌انگیز تبدیل می‌شود انسان ترجیح می‌دهد که کهیر بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب کنید از هر ۱۰۰ باری که این کلمه در فضای مجازی و فضای حقیقی استفاده می‌شود، ۹۹ بارش منفی است. طوری شده است که وقتی می‌خواهند یک نسبت منفی بدهند، از این واژه سلبریتی استفاده کنند. البته که این استفاده هم به خاطر عملکرد خود سلبریتی ها است و در واقع از ما است که بر ما است.

دیرباز ادامه داد: فرض کنید اگر یک جامعه دچار بحران مالی شود، نمی‌توانیم بگوییم که ۱۰۰ درصد جامعه دچار بحران مالی است. به هر حال به همان اندازه که عده‌ای فقیرتر می‌شوند یک عده هم پولدارتر می‌شوند. حالا اگر آن درصد کمی که پولدار می‌شوند بیایند و این زندگی تجملاتی شان را به رخ بکشند تبدیل می‌شوند به آدمهایی که از آن آحاد جامعه نیستند. اینکه آدم آرزو کند همه مردم در رفاه کامل زندگی کنند، خیلی عالی است و اگر کسی غیر از این باشد، یعنی چشم دیدن رفاه هم وطنان و دوستانش را ندارد.

وی افزود: من در اینستاگرام یک مجله شخصی دارم. پس من سردبیر مجله شخصی خودم هستم و باید فکر کنم که کدام مطلب را در سرمقاله بگذارم که خواننده‌ام ناراحت بشود یا نشود. بنابراین من فکر می کنم چیزی بالای ۷۰-۸۰ درصد دست خودمان است. گاهی واقعا هدف یک چیز است اما چیز دیگری منتقل می‌شود.

دیرباز بیان کرد: این که ما بخواهیم نسبت به یکسری چیزها واکنش نشان بدهیم یک بحث است و اینکه بخواهیم نسبت به همه چیز واکنش تخصصی نشان بدهیم یک بحث دیگر است. یعنی من به عنوان یک شهروند و یک ایرانی وظیفه‌ام است که مثلا به گرانی بنزین واکنش نشان بدهم اما در تخصص من نیست که بخواهم اشکال سیاسی از دولت بگیرم. من می‌گویم اگر در اینستاگرام من تنها عکس گل و بلبل هم باشد اتفاقاً این هم بد است. من باید واکنش نشان بدهم اما طرح موضوع کنم نه اینکه بخواهم تخصصی بگویم. من اگر خیلی هنر کنم دیالوگ های خودم را حفظ می‌کنم که سر صحنه توپوق نزنم.

کامبیز دیرباز درباره رسالت اجتماعی سلبریتی ها اظهار کرد: من باید از تریبونم در جهت طرح موضوع کردن استفاده کنم. اگر این کار را نکنم خیانت می کنم. من از دل همین مردم بیرون آمدم. سالی که من به خاطر دوئل از جشنواره جایزه گرفتم، سیمرغ دستم بود و با تاکسی برگشتم و همکارانم تعجب کردند. من دو سال بعد از آن ماشین گرفتم اما روزهایی که تعداد باک‌هایی که می‌خواستم بنزین بزنم را می شمردم که تا آخر ماه کم نیاورم چون کارمند بودم، را نباید فراموش کنم. طرح موضوع کردن با اینکه بخواهم نظر تخصصی بدهم فرق می‌کند. سلبریتی تافته جدا بافته نیست. از مردم است و باید کنار مردم باشد.

دیرباز درباره توضیح صفحه اینستاگرامش با مضمون اینکه تبلیغ در زیر پست‌هایش آزاد است گفت: اینستاگرام برای پدرم نیست که بخواهم برایش تعیین تکلیف کنم. من هم مثل دیگران یک کاربر هستم.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته در‌میان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. علاقمندان می‌توانند این برنامه را، این هفته تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت یک ساعت بشنوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت صحنه تاکسی جامعه شهروند مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • معلمان سلبریتی که نمی‌شناسید!
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند