Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در طول تاریخ این مهم ثابت شده است که می‌توان کارهای بزرگ و حساس کشور را به دست جوانان سپرد و نتایج مورد انتظار را به دست آورد. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی گرامیداشت حماسه 9 دی در اردبیل با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: پشتیبانی از دین و احکام الهی با پیروی از ولایت‌فقیه یکی از اهم مواردی است که با حضور علما محقق شده و نقش علما در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار خطیر و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که گفتمان دینی در زمان امام راحل به مسیر مشخص هدایت یافت بیان کرد: این اقدام بزرگ توانست با بسیج کردن آحاد مردم معجزه بزرگ تاریخ جهان به نام انقلاب اسلامی ایران را رقم بزند و در این زمینه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی باید مورد توجه واقع شود.

اردبیل| نگرش معرفت دینی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی استفرمانده سپاه اردبیل: حماسه 9 دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی استنماینده ولی‌فقیه در کردستان: یوم‌الله 9 دی نباید فراموش شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جوانان مملکت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش حائز اهمیتی ایفا کرده و در طول تاریخ این مهم ثابت شده است که می‌توان کارهای بزرگ و حساس کشور را به دست جوانان سپرد و نتایج مورد انتظار را به دست آورد.

بابازاده اظهار کرد: نیازمند تبیین و ایجاد تفکر جوانان مومن و تراز انقلابی در جامعه هستیم و هیچ گاه اجازه نباید داد که دشمنان که جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند به اهداف شوم خود دست یابند بلکه باید در این زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی را در جامعه فراگیر کنیم.

وی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری مراسمات گرامیداشت حماسه 9 دی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود مردم و مسئولان با همدلی و وحدت حماسه 9 دی را بار دیگر جشن گرفته و اهداف والای این روز را گرامی بدارند.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی