Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح سراسری هر مسجد یک حقوق دان در خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «وحدانی نیا« گفت: این طرح ازاجرای  طرح سراسری  هر مسجد یک حقوق دان در خراسان جنوبی هفته جاری در مصلی نماز جمعه بیرجند و در آینده نزدیک در مساجد استان عملیاتی خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان جنوبی، افزود: اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری امامان جمعه، ائمه جمعه مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در آینده در هر یک از مساجد با حضور حقوق دان و مشاوران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر حقوقدانان بهره گیری از مشاوران بسیج سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برای جوابگویی و مشاوره با مردم در مساجد نیز از جمله برنامه‌های این طرح است.

بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و چگونگی رفع آنان، مشاوره‌ ای حقوقی آشنایی مردم با مسائل حقوقی نیز از جمله اهداف این طرح است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما استان خراسان جنوبی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد