Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@18:02:24 GMT

تمرکز پست‌بانک بر حوزه فناوری اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۷۰۹۵

تمرکز پست‌بانک بر حوزه فناوری اطلاعات

دیگری رسانه‌ها ــ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایران و آغاز بیست و چهارمین سال فعالیت این بانک، پیام تبریکی به کارکنان، مشتریان و سهامداران این بانک صادر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پست بانک ایران، اقتصاد کشور بانک محور است و پست‌بانک‌ایران بانک توسعه‌ای ‌تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بزرگترین تأمین کننده مالی خُرد در روستا و نقاط کم برخوردار، در 23 سال گذشته کوشیده تا در تهیه و توسعه زیرساخت های مالی و بانکی در بخش روستائی نقش محوری ایفاء کند و در سال‌های اخیر نیز همواره به‌عنوان حامی اصلی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تغییر رویکرد و تمرکز این بانک در حوزه فناوری اطلاعات، باعث گسترش خدمت رسانی در این بخش شده است. همراهمی با روند رو به رشد کشور در حوزه استارت آپ ها و فعالیت های نوآورانه و رشد تعداد شرکت های نوپا و فین تک ها، نشان دهنده عزم راسخ و تغییر رویکرد و نگرش به حوزه نوآوری و فناوری این بانک است. تحولات اخیر در زمینه گشایش صندوق های خطرپذیر، شتاب دهنده ها و ...، نقطه شروعی برای تنوع در تأمین مالی شرکت ها به ویژه استارت آپ هاست و شرایط موجود در همکاری بانک ها و فعالان این حوزه می تواند شرایط را برای مشارکت و رشد اقتصادی و افزایش سهم اقتصاد دیجیتال فراهم کند.
پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT، در سال های اخیر تلاش مضاعفی برای ایفای نقش در این حوزه داشته و ایجاد شعبه نوآوری در مکان استارت آپ ها و کارخانه نوآوری، به منزله سیاست گذاری در این بخش بوده و بیانگر حرکت نوینی به سمت تحولات نوین است.
لازم است سیاست های این بانک در چارچوب مدیریت شفاف شیشه ای، حمایت همه جانبه از بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را تقویت کرده و تحول بانکداری نوین در قالب بانکداری دیجیتال برای حرکت بسوی اقتصاد هوشمند دیجیتال را سرلوحه کار قرار دهد و با ارتقای شاخص های ارزیابی بانکی، خدمات نوین مالی و بانکی را در نقاط کم برخوردار و روستائی توسعه داده و شکاف خدمات مالی و بانکی در حوزه شهر و روستا را کاهش دهد.
انتظار دارد پست بانک ایران، توسعه زیرساخت پیام رسان بین شعب مبتنی بر فناوری بلاک چین را عملیاتی نموده و بحث مطالعه رمزارزها را بطور جدی در برنامه های عملیاتی خود قرار دهد.
فرارسیدن اول دی ماه، سالروز تاسیس و آغاز 24سال فعالیت پست بانک ایران را گرامی داشته و به تمامی همکاران خدوم و زحمت کش و همچنین مشتریان و سهامداران آن تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق تعالی همواره گام های موثری را در استمرار خدمت رسانی به مردم عزیز به ویژه روستائیان و مناطق محروم بردارند.
محمدجواد آذری جهرمی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا آذری جهرمی پست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی