Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی با تأکید بر اینکه تربیت دینی دانش‌آموزان باید از مقطع دبستان آغاز شود، خواستار تعمیم مدارس معارف به مقطع دبیرستان و متوسطه اول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد استوار میمندی» امروز، ۲ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت همکاری این مراکز با آموزش و پرورش گفت: به دلیل رسالت تربیتی حوزه‌های علمیه توقع این است که در محتوا، نظارت و اداره همه مدارس آموزش و پرورش کشور مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه فارس، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود رشته علوم انسانی به رشته «معارف اسلامی و علوم انسانی» تبدیل شود و برنامه‌های جاری در مدارس معارف پس از تکمیل و به‌روز رسانی، در همه کشور جاری شود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه تربیت دینی دانش‌آموزان از مقطع دبستان باید در دستور کار متولیان آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: اختصاص مدارس معارف به دبیرستان‌ها باید به مقطع دبستان و متوسطه اول نیز تعمیم پیدا کند.

استوار میمندی، توسعه و تقویت مدارس طرح امین نوع اول را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: این امر می‌تواند بسیاری از کاستی‌های تربیتی وضعیت موجود در مدارس را جبران کند.

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های مساجد انتخابات استان بوشهر روحانیون مدارس معارف اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران