Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@14:48:27 GMT

پاسخ معترضان به دختر صدام: لال شو/عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۷۳۸۰

پاسخ معترضان به دختر صدام: لال شو/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تظاهرکنندگان در میدان التحریر بغداد شعارهایی را علیه رغد صدام سر داده و جنایت‌های پدرش را به شدت محکوم کردند.

به گزارش شبکه خبری سومریه‌نیوز، تظاهرکنندگان همچنین تصاویر صدام و دخترش را لگدمال کردند. آن‌ها پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن‌ها عبارت "دختر صدام خونریز لال شو" نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رغد اخیرا در جریان سخنرانی به مناسبت سیزدهمین سالروز اعدام پدرش صدام موضع خود را در مورد اعتراضات عراقی‌ها که همچنان ادامه دارند، اعلام کرد و مدعی شد: ما تقلایی نمی‌کنیم و بر موجی سوار نمی‌شویم، ما بخش مهمی از تاریخ عراق هستیم و اطمینان داریم که عراقی بهتر و پاک‌تر خواهیم ساخت و به زودی به اذن خدا به دشواری‌های این کشور پایان خواهیم داد و باید مرحله دیگری گه شایسته عراق بزرگ است، آغاز شود.

رغد خطاب به تظاهرکنندگان عراقی گفته بود: انسجام و یکپارچگی شما را تاریخ و تمامی جهان ثبت خواهد کرد، از این اتحاد با نهایت قدرت حفاظت کنید. حضور شما در میادین عزت و کرامت مزین به تصاویر تمدن در حالی که با طاغوت مبارزه می‌کنید، زیباست. خشونت دستگاه‌های سرکوب‌گر شما را از مسیر اهداف شریفتان منحرف نکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معترضان عراق صدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در برلین

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر در مرکز و غرب برلین تجمع کردند تا حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تحویل تسلیحات به این رژیم از سوی دولت آلمان را محکوم کنند.

به نقل از آناتولی، تظاهرکنندگان با شعار «آلمان تامین مالی می‌کند، اسرائیل می‌کشد»، «آتش بس حالا» و «فلسطین را آزاد کنید» راهپیمایی کردند و خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شدند.

تظاهرکنندگان برای نشان دادن انزجار خود از سیاست‌های دولت آلمان، شعار «شرم بر شما!» سر دادند.

معترضان همچنین دولت آلمان را «همدست اسرائیل در جنایاتش در غزه» به دلیل ارسال تسلیحات به تل آویو خواندند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی همه جانبه را در نوار غزه به راه انداخته است که باعث کشته و زخمی شدن ۱۱۲۰۰۰ غیرنظامی شده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • مرور یک تجاوز شیمیایی