Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی آلیش ایران عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی این رشته را در قزاقستان بدست آورد. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی جهان روزهای اول و دوم دی ماه با حضور 23 کشور جهان در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با 2 مدال نقره محمد نبی زاده و پوریا رمضانی در اوزان 70 و 100+ کیلوگرم و یک مدال برنز روح اله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم و کسب 85 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های قرقیزستان  و مغولستان نیز به ترتیب با کسب 96 و 76 امتیاز اول و سوم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم، روح اله نعمتیان در کشتی نخست با نتیجه 6 بر صفر دانیلا لوپویوهوف از استونی را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر صفر مغلوب مارلن عبدالرسول اف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 2 بر یک آدام الکاندوسی از هلند را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 70 کیلوگرم، محمد نبی‌زاد در دور نخست با نتیجه یک بر یک از سد یوری سیری از اوکراین گذشت. وی در دور بعد با نتیجه یک بر صفر آلتاناران رینچنیدورج از مغلوستان را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر صفر مقابل نیکیتا لوپویوهوف از استونی به پیروزی دست یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 5 مقابل الدیار سکسینبایف از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

آلیش مردان قهرمانی جهان| یک مدال نقره و یک برنز ایران در روز نخست

در وزن 80 کیلوگرم، حبیب‌اله ترابی در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 تسند آیوش جانلاوتسوگزول از مغولستان را از پیش رو برداشت اما در دور بعد با نتیجه 7 بر 4 مغلوب بهروز گل محمدزودا از تاجیکستان شد و به عنوان ششم رسید.

در وزن 90 کیلوگرم امیررضا بوداغی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر راهول دوتری از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل سوحباتار تسوگتسومبر از مغلوستان به برتری دست یافت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر صفر مغلوب سیلاپبردی نوریف از ترکمنستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل موحامد غفران توشزودا از تاجیکستان شکست خورد و به عنوان چهارم رسید.

در وزن 100 کیلوگرم حسن غفاری در دور نخست با نتیجه 7 بر 2 مغلوب عظیم جان حامداف از تاجیکستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 100+ کیلوگرم پوریا رمضانی در مبارزه اول با نتیجه 5 بر یک از سد آندری نیکیتچنکو از اوکراین گذشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 مقابل گونگور پوریوباتار از مغولستان به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. رمضانی در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 مغلوب جمال فیضی‌اف از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد امیرحسین زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و محمد نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی امین میرزازاده مدال طلا، علیرضا مهمدی مدال نقره، محمدهادی ساروی، محمدرضا گرایی و پویا دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ میلیون تومان و ماهیانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!