Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پیرو اقدامات قبلی این بانک جهت تسهیل شرایط فعالسازی رمز دوم پویا برای مشتریان، اکنون تمامی بسترهای لازم در بخش زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری برای ارسال رمز دوم پویا از طریق سامانه هریم بصورت پیامک به مشتریان ایجاد گردید و با عملیاتی شدن این سرویس از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، این امکان در کنار سایر بسترهای موجود، راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، با توجه به اینکه استفاده از رمز دوم ثابت کارت بانکی به زودی غیرفعال و رمز دوم یکبارمصرف کارت جایگزین آن خواهد شد، بانک سینا در راستای رضایتمندی هموطنان، از ابتدای اجرای این طرح اقدامات لازم را برای پیاده سازی سامانه هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) سریعا در دستور کار قرار داد که با پایان یافتن مراحل تست و راستی آزمایی و با عملیاتی شدن آن از سوی بانک مرکزی، این امکان جهت تمامی مشتریان بانک اجرایی خواهد شد.

گفتنی است پیش از این بانک سینا برنامک رمزساز ارس را در دسترس مشتریان قرار داده بود و آنها در کنار فعالسازی از طریق شعب بانک، از طریق اینترنت بانک سینا هم می توانند رمزساز خود را فعال کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت بانک مرکزی پیامک جمهوری اسلامی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام

اصغر باباخانی با بیان اینکه فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان برداشت شده که فایل ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه ثبت و به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ایلام یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه ای و ارسال فایل های خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک است.

باباخانی بیان کرد: فایل های گندمکاران به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندمکاران ارسال شده است.

وی یادآور شد: امسال مطالبات گندمکاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: تا این لحظه هیچگونه پرداختی برای مطالبات گندمکاران در استان ایلام انجام نشده است و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می کند.

باباخانی ادامه داد: بر اساس قیمت مصوب در سال زراعی جاری هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و گندم دُرم ۱۸۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد