Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@10:29:33 GMT

فردا؛ نخستین نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۷۶۶۲

فردا؛ نخستین نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ مجلس از برگزاری نخستین نشست این کمیسیون برای بررسی لایحه بودحه سال آینده کشور خبر داد.  

به گزارش پول نیوز؛ هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ مجلس، با اشاره به تعیین ترکیب هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس سال ۹۹، گفت: کمیسیون فردا تشکیل جلسه می‌دهد، تا برای نشست‌های آتی تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آتی در تلاش است تا گزارش بودجه سال ۹۹ را حداکثر تا پایان دی ماه نهایی کرده و آماده ارائه به صحن علنی مجلس کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در نشست فردا کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، آئین نامه، نحوه بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ و زمان برگزاری جلسات بررسی و نهایی می‌شود.

بنا به این گزارش، انتخابات اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور ظهر امروز یکشنبه (یکم دی ماه) در صحن کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

گفتنی است غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، علی اصغر یوسف نژاد و غلامرضا کاتب به ترتیب نائب اول و نائب دوم کمیسیون و هادی قوامی نماینده مردم اسفراین به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه درترکیب هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی دولت لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب