Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری عملکرد موعود بنیادی فر در بازی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس را بررسی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده نکات مختلفی را درباره صحنه های داوری بازی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس و اتفاقات حاشیه ای این دیدار مطرح کرد که در اینجا می خوانید:

 

* در دقیقه 3 تکل بازیکن شهرداری روی بشار رسن به خاطر بی ملاحظگی مستحق دریافت کارت زرد بود که داور این اعتقاد را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در دقیقه 9 مهاجم شهرداری بدون اینکه خطایی رویش انجام شود، در کنار محوطه جریمه پرسپولیس متوقف شد که بنیادی فر به درستی دستور به ادامه بازی داد.

* در دقیقه 51 و 53 در دو مرحله بازیکنان پرسپولیس معتقد به خطای هند پنالتی بودند که در هر دو مورد تصمیم داور برای ادامه مسابقه صحیح بود.

 

* در دقیقه 56 داور به درستی پشت محوطه جریمه خطای مدافع پرسپولیس را اعلام کرد و اعتراض بازیکنان شهرداری به منظور پنالتی بودن این صحنه بی مورد بود.

* در دقیقه 62 مدافع شهرداری ماهشهر بدون خطا توپ سیامک نعمتی را در محوطه جریمه گرفت که ادامه بازی صحیح بود.

* در دقیقه 67 دست چپ رادوشویچ که برای دست توپ خیز برداشته بود، به پای مهاجم حریف برخورد کرد که باعث بر هم خوردن تعادل او شد و داور می بایست پنالتی اعلام می کرد و به خاطر اینکه جدال بر سر تصاحب توپ بود، کارت زرد کفایت می کرد.

 

* اما مهم ترین اتفاق بازی، تصمیم داور به توقف مسابقه به دلیل سنگ پرانی بود که تصمیم درستی بود. با توجه به اینکه داور یک بار هم تذکر داده بود و خواست شرایط کنترل شود و در دفعه دوم زمانی که کمک داور ضربه خورد، به درستی بازی را قطع کرد و به رختکن رفت. اما متاسفانه پای تصمیم خود نایستاد و در یک تصمیم بسیار بد و نادرست از نظر من، به زمین برگشت و بازی را در آن شرایط ادامه داد. داوران ما باید توجه داشته باشند که مطابق قانون 5 فیفا حفظ سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی جزء وظایف داور است و در این شرایط که ضرب و جرح کمک داور به عنوان یک رکن اجرایی مسابقه رخ داده، داور به هیچ وجه نباید قبول می کرد بازی را ادامه دهد حتی اگر ثانیه هایی تا پایان مانده باشد. بنا بر این این به نظر من بدترین تصمیم داور در مسابقه امروز بود.

کمیته داوران موعود بنیادی فر پرسپولیس تهران سعید مظفری زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران موعود بنیادی فر پرسپولیس تهران سعید مظفری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!