Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی گفت: در راستای انضباط بخشی ترافیکی، طرح برخورد با خودرو‌های متخلف در این شهرستان به اجرا درآمد که در مجموع بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

اوافزود: از استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی خبر داد

شناسایی و انهدام باند سارقان مغازه در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سرقت که به یکی از سوپرمارکت‌های بزرگ سطح شهر دستبرد زده بودند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رضا محمدرضایی با اشاره به سرقت تعدادی اجناس به ارزش ۳ میلیارد ریال توسط سارقان، گفت: با اقدامات پلیسی چهره یکی از سارقان شناسایی و در نهایت ماموران موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی ۳ تن از اعضاء این باند را به همراه یک نفر مالخر در دو مرحله جداگانه دستگیر کنند.

گفتنی است اشیاء سرقتی در مغازه مالخر کشف شدند که تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

کشف ۹۴۴ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای آذرماه در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: از ابتدای اذر ماه سال جاری با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان ۹۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر در شهرستان کشف شده است.
او افزود: با اشاره دستگیری ۱۳ قاچاقچی در این مدت افزود: در این خصوص ۱۵ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.
سرهنگ نجفی در پایان افزود: برای مبارزه جدی با مواد مخدر نیاز به بسیج همگانی و ارتقاء رویکرد فرهنگی وبالا بردن میزان آگاهی‌های عمومی داریم و از رسانه‌های جمعی، دستگاه‌های دولتی و مهمتر از همه خود مردم انتظار داریم تا در این امر در کنار هم به مبارزه و مقابله با این بلای خانمانسوز بپردازند.

کشف بیش از ۹۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به اجرای چندین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان از کشف ۹۱ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ"حمیدرضا تاج آبادی"گفت: در بازه زمانی یک ماهه با توقیف ۵ خودروی سبک و سنگین مقدار ۹۱ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه ۶ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد