Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انجام ۸۱۳ مناظره در مراحل مختلف هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در نهایت عصر امروز تیم "تنقیح مناط" از دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان تیم برگزیده نهایی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، مرحله نهایی رقابت‌های هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران عصر امروز (دوشنبه، ۲ دی) با حضور مسئولانی چون رئیس جهاد دانشگاهی، سخنگوی دولت، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت پایانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تیم "گردون" از آذربایجان غربی در موضع موافق و تیم "تنقیح مناط" از دانشگاه علم و فرهنگ در موضع مخالف بر سر گزاره «راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به ظرفیت داخلی و تولید باکیفیت است» با یکدیگر به رقابت و مناظره پرداختند.

در ابتدای این مناظره تیم گردون با تعریف مشکلات اقتصادی مثال‌های آن را این گونه عنوان کرد: فساد، فضای کسب و کار نامناسب، رکود تورمی، تورم مزمن، سیستم نامناسب.

این تیم پس از آن به تعریف ظرفیت داخلی پرداخت و اظهار کرد: ظرفیت‌های داخلی هر چه بزرگتر باشد دولت کارآمد تر است. کشورهای پیشرفته مثل فرانسه، انگلیس و آمریکا مخارج دولتی را به بالای ۵۰ درصد رسانده‌اند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093882 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد