Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال تاتنهام در واکنش به توهین نژادپرستانه هواداران این تیم به همتای آلمانی او در چلسی، حرکتی تحسین‌برانگیز انجام داد. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، یان فرتونگن، مدافع میانی تیم فوتبال تاتنهام بابت توهین نژادپرستانه هواداران این تیم به آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی که برد 2 بر صفر سفیدپوشان لندن مقابل همشهری آبی‌پوش را تحت‌الشعاع قرار داد، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع بلژیکی تاتنهام گفت: من چیزی نشنیدم، اما می‌دانم که هنوز چنین مسائلی وجود دارد و این شرم‌آور است و ما هم باید به طور جدی با این قضیه برخورد کنیم. من نمی‌دانم که چطور هنوز بعضی از مردم این‌گونه رفتار می‌کنند. فکر می‌کردم مردم هوشیارتر از این حرف‌ها باشند. مطمئنم که این کار گروه کوچکی از هواداران بوده است، اما همان هم اشتباه بود. نمی‌دانم که آیا وضعیت دارد بدتر می‌شود یا نه، اما هرچه هست دیگر نباید ادامه داشته باشد.

لیگ برتر انگلیس|تاتنهام با مورینیو در خانه دربی لندن را واگذار کرد

 

بازیکن 32 ساله تاتنهام افزود: من نمی‌توانم نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشم، اما نمی‌‌دانم چطور و چه چیزی بگویم. اگر این اتفاق هر یک از بازیکنان ما یا بازیکنان حریف را آزرده خاطر کرده است. من از طرف تاتنهام عذرخواهی می‌کنم، اما همان‌طور که گفتم مطمئنم که این کار عده‌ای کم تعداد بوده که ما به هیچ عنوان خودمان را کنار آنها نمی‌بینیم. نمی‌دانم که چطور می‌شود این افراد را سربه‌راه کرد، اما این اتفاق فرصتی است که افرادی شایسته دست به کار شوند و فکری برای رفع این معضل کنند. نه فقط در اینجا بلکه در بلژیک، هلند و کشورهای دیگری که من فوتبال‌شان را تماشا می‌کنم هم چنین معضلی وجود دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی تاتنهام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی تاتنهام چلسی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس