Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحریم نشست خبری کالدرون از سوی خبرنگاران آبادانی.

طرفداری-  عصر امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس توانست با نتیجه 2-0 شهرداری ماهشهر را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست دهد و در حاشیه این دیدار گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس اجازه صحبت کردن در نشست خبری بعد از بازی تیمش با شهرداری ماهشهر را پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، گابریل کالدرون بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل شهرداری ماهشهر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت و ابتدا بابت عدم حضورش در نشست خبری پیش از مسابقه عذرخواهی کرد اما با این حال به وی اجازه صحبت داده نشد.

برخی خبرنگاران آبادانی اعتقاد داشتند کالدرون از عمد در نشست خبری حضور پیدا نکرده و این مسئله ربطی به ساعت پرواز این تیم به آبادان نداشته و به این دلیل هم نشست این مربی آرژانتینی را تحریم کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری