Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:59:11 GMT

پاس باکلاس امیری، پیش‌نیاز دبل علیپور (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۹۱۱۱

پاس پشت پای وحید امیری را می توان از باکلاس ترین حرکات فوتبالی دانست که می تواند در زمین بازی اتفاق بیفتد. پاس ملی پوش پرسپولیسی ها دبل مهاجم این تیم را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که توانست پس از حضور دوباره در جمع پرسپولیسی ها تبدیل به یکی از مهره های اصلی این تیم شود در دیدار امروز جام حذفی موفق شد یک بار دیگر به مانند دوران اوج با حرکات ویران کننده خود خط دفاع حریف را به هم بریزد که بهترین نمونه آن در میانه های نیمه دوم بازی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

در حالی که بازی در دقیقه 72 در حال انجام بود یک حرکت سریع از سوی امیری در حالی که بازیکنان دیگری از دو تیم در محوطه جریمه نیز بودند با استپ تیزهوشانه و البته پاس به عقب دیدنی هافبک ملی پوش سرخ ها روبرو شدند و در نتیجه توپ در بهترین حالت و بهترین مکان به علی علیپور رسید و او نیز قطعا دلش نیامد موقعیت فوق العاده ای که با خلاقیت همبازی او به دست آمده بود را از دست دهد و با ضربه ای دقیق و به موقع دروازه حریف جنوبی را باز کرد تا هم دبل کرده باشد و هم پاس هوشمندانه و دیدنی امیری را تبدیل به گل کند.

 

امیری یکی از بازیکنانی بود که در جریان دیدار امروز تا پایان در زمین حاضر شد و حتی در اولین وقت های تلف شده یک کارت زرد دریافت کرد.

پرسپولیس تهران علی علیپور وحید امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علی علیپور وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد

ایسنا/ایلام فرمانده دوران دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه این استان ۵۷ شهید معلم تقدیم نظام کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد که جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

سردار «اله‌نور نوراللهی» ‌در برنامه گرامیداشت شهدای معلم استان ایلام در حسینیه حضرت زینب (س) اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان ما به این مراسم شهدایی بیشتر نیاز دارد، اگر احساسات جوانان به خوبی هدایت شوند، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای کشور ما است، خاطرنشان کرد: این تاریخ درخشان وقتی مورد بررسی قرار گیرد، نقش جوانان و نوجوانان پررنگ است.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های ایلام و کردستان گفت: دفاع مقدس طلایی‌ترین تکیه کشور است، جوانان و نوجوانان و معلمان در میدان ایثار در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

سردار نوراللهی افزود: از ۲۱۰ هزار شهید دفاع مقدس بیش از ۴۰ درصد در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال است. در واقع جوانان و نوجوانان این آمار درخشان را به خود اختصاص داده اند، چهره ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نیز در این آمار می‌درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند انسان‌های پخته است، نوجوان و جوان ما سرمایه هستند و این مسأله را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای دروغین سعی در متلاشی کردن نظام خانواده و به خصوص بانوان جامعه ما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!