Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی انتشار شایعاتی از سوی برخی رسانه‌های عربی و بازنشر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیگانه و معاند خارجی مبنی بر شهادت سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این شایعه گفت: همانگونه که بارها اعلام شده است، دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران آمال و آرزوهای باطل و شیطانی خود را در دروغ پردازی ها و شایع پراکنی ها و انتشار اخبار کذب و بی‌اساس دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار حاجی‌زاده در سلامتی کامل در حال انجام ماموریت های جاری محوله هستند.

سخنگوی سپاه بی اعتنایی افکار عمومی به انتشار این گونه شایعات را دلیلی بر نخ‌نما شدن اقدامات دشمن دانست و به دشمنان یادآوری کرد: شهادت آرزوی تربیت شدگان مکتب عاشورا و مایه افتخار پاسداران و مدافعان انقلاب و میهن اسلامی است و بهتر است با پرهیز از اینگونه سرگرمی ها و دلخوشی های لحظه ای، بیش از این خود را مضحکه قرار ندهند.

2727

کد خبر 1334475

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازالجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای خواستار انتقال ساکنان شرق رفح به سمت مناطق امن شد. انتشار این بیانیه در فضای رسانه‌ای سبب افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال آغاز حمله اسرائیل به جنوب غزه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار این خبر در فضای رسمی، اقدام به پخش اطلاعیه‌ای فیزیکی نمود که در آن از ساکنان رفح خواسته شده بود این منطقه را ترک نمایند.

تنها ساعاتی پس از انتشار این بیانیه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به وسیله بمباران شدید هوایی جنوب باریکه غزه را هدف قرار دادند.

پیش از انتشار این خبر در جریان حملات شب گذشته ارتش اسرائیل به رفح، ۲۲ فلسطینی به‌ویژه ۸ کودک به شهادت رسیدند. در واکنش به این حمله نیروهای حماس با حمله راکتی به مواضع ارتش اسرائیل حمله کرده و چند سرباز اسرائیلی را به هلاکت رساندند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، کابینه جنگ نتانیاهو پس از کارشکنی در جریان مذاکرات دوحه- قاهره، با اکثریت آرا حمله نظامی به رفح را تصویب کرد. پیش‌بینی می‌شود رژیم صهیونیستی در روزهای آینده حمله نظامی به منطقه رفح را آغاز کند.

اسرائیل در حالی آماده حمله گسترش به جنوب غزه می‌شود که براساس آمار منتشر شده از سوی «آنروا» قریب به ۱.۵ میلیون فلسطینی در این منطقه حضور دارند. در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ طوفان الاقصی تا به امروز ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر شهید و بیش از ۷۸ هزار نفر زخمی شدند.

کد خبر 6098407

دیگر خبرها

  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد