Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: وجود قرص مشکوک در کیک و کلوچه‌ها یک جنگ روانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در دومین نشست تبیینی، خبری و اطلاع‌رسانی ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان با اشاره به برگزاری نشست‌های تبیینی، از خبرنگاران خواست تا از برگزاری این‌گونه نشست‌ها استقبال و سؤالات خود را از مسؤولان استان مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روزهای گذشته مواردی در رابطه با مسائل بهداشتی و درمانی مطرح‌شده بود که برای تنویر افکار عمومی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و مدیران مربوط در این نشست حضور پیدا کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان وجود دو دانشگاه علوم پزشکی و بخش درمان تأمین اجتماعی را ظرفیتی برای ارتقا سلامت در استان عنوان و اضافه کرد: در کارگروه‌های مختلف استانی از ظرفیت علمی مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان برای مقابله با بیماری سرطان و دیگر برنامه‌های علمی استفاده می‌شود.

خجسته‌پور گفت: دو مرتبه در ماه‌های اخیر سفر وزیر بهداشت به استان سمنان انجام شد و سفر وی به شهرستان‌های سمنان در ماه‌های گذشته به نسبت دیگر استان‌های کشور بی‌سابقه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه سلامت در استان گفت: در آموزش پزشکی، مراکز تخصصی و بهداشتی، اقدام‌های خوبی در استان حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین با اشاره به اخبار منتشرشده در مورد پیدا شدن قرص‌های مشکوک در برخی مواد غذایی گفت: وجود قرص مشکوک در کیک و کلوچه‌ها یک جنگ روانی است و باید باور کنیم که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان با رویکردهای از این دست درصدد ضربه به کشور هستند.

خجسته‌پور اضافه کرد: دشمنان با تحریم دارو به ملت ایران رحم نمی‌کنند و  نظام جمهوری اسلامی قبل از اجرای هر سیاستی به دنبال مسائل اخلاقی و اعتقادی است.

وی یادآور شد: به‌یقین وجود قرص در کیک و کلوچه‌ها دسیسه دشمنان است و بررسی‌ها در ارتباط با این مورد در استان سمنان در حال انجام است و مغازه‌داران مواد غذایی را از شرکت‌های معتبر تهیه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنانخاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل، گروه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حال رسیدگی به موضوعات اخیر در بحث کیک آلوده به قرص هستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان جنگ روانی سلامت آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد

وزیر امور خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و موضوعات مرتبط به آن اظهارنظر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما تمایل داریم که کشور مستقل فلسطین را تشکیل دهیم و به خشونت و درگیری‌های ۷۰ ساله پایان دهیم.

وی افزود: جامعه بین‌الملل مخالف راه حل نظامی در رفح است، چرا که منجر به وقوع فاجعه‌ای انسانی خواهد شد.

سامح شکری تاکید کرد: هم اکنون طرحی برای آتش‌بس در غزه روی میز است و دو طرف باید آن را مورد بحث و بررسی قرار داده و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی افزود: ما باید شروطی را تعیین کنیم که منجر به مشارکت حماس در تشکیل کشور فلسطین شود. مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، مقاومت نیز طبق قوانین بین‌الملل قابل توجیه است.

دیگر خبرها

  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت