Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی نوری مربی موقت پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از دیدار معوقه پارس جنوبی با پیکان تهران بیان کرد: ۵-۴ سال بازیکن پیکان بوده‌ام و ساختار کلی این باشگاه را از لحاظ اداری و فنی می‌شناسم.

او درباره شرایط فنی تیمش گفت: پس از کناره گیری آقای کمالوند و از زمانی که مسئولیت فنی تیم به من و عرفان جم رتبه سپرده شده اگر چه زمان کافی برای تمرین نداشتیم، اما در همین زمان کم بر روی نقاط ضعف تیم پیکان کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی موقت پارس جنوبی جم ادامه داد: مقابل پرسپولیس زمان کمی برای آنالیز داشتیم، اما در روز بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و بازیکنان هر چه که در توان داشتند گذاشتند. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد و آن اشتباه داوری صورت نمی‌گرفت حداقل با یک امتیاز از آن بازی خارج می‌شدیم.

نوری افزود: در خصوص بازی فردا نیز تمرین کرده‌ایم و اگر برنامه‌هایی را که داریم در زمین اجرا کنیم، با نتیجه خوبی از زمین بیرون خواهیم آمد.

او درباره تبعیض در پرداخت قرارداد بازیکنان افزود: در مورد این مسائل من نباید صحبت کنم و باشگاه باید نظر بدهد. من فقط می‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. ببینید تا قبل از امروز ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود و تا جایی که من اطلاع دارم در قرارداد ذکر شده که تا نیم فصل باید ۵۰ درصد از قرارداد‌ها به بازیکنان پرداخت شود.

مربی موقت پارس جنوبی جم بیان کرد: باشگاه امروز مبالغی را پرداخت کرده، اما آن مبلغ کم بوده و برای ۱۲ یا ۱۴ نفر پرداخت شده که قول داده‌اند بقیه را نیز تا چند روز آینده پرداخت کنند.

نوری درباره مهدی ترکمان که قرادادش را یکطرفه فسخ کرده است، گفت: مهدی ترکمان از چراغی، سرپرست تیم اجازه گرفت که برود تهران و یک روزه برگردد، اما رفت  و دیگر برنگشت و قرارداد را یکطرفه فسخ کرد. 

او ادامه داد: با نامه نگاری باشگاه جلوی قرارداد ترکمان گرفته شده و او مجبور است برگردد که البته تا امروز برنگشته و اگر امشب یا فردا برگردد، چون در تمرینات نبوده، در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

مربی موقت پارس جنوبی جم، درباره محرومان و مصدومان پارس جنوبی هم گفت: محمد ابراهیمی و بابک حاتمی به دلیل مصدومیت و مگنو باتیستا به دلیل محرومیت در بازی فردا نیستند. مهدی ترکمان هم که تیم را ترک کرده و فعلا حضور ندارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی جم مهدی نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد