Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشد علمی 11 برابری ایران، چهار برابری مقالات علمی ایران در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی، پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی از مباحث مطرح شده در مراسم تقدیر از پژوهشگران پردیسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پردیس، به مناسبت هفته پژوهش مراسمی با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، رامین خواجوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، علی جهان مدیرکل امور نشریات و مجلات سازمان مرکزی، حسین عباسپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، مجتبی جباری‌پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری در پارک علم و فناوری پردیس، مصطفی حسنوند رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس و جمعی از دانشجویان، استادان و اعضای هیئت‌علمی در سالن  آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس در این مراسم تأسیس مرکز تحقیقات شهر لجستیک، راه‌اندازی گروه پژوهشی کنترل و رباتیک، اخذ مجوز از وزارت علوم برای راه‌اندازی رشته‌های جدید، همکاری مشترک با سازمان فنی‌وحرفه‌ای پردیس برای برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی دانشجویان کاردانی و کارشناسی، اخذ مجوز از نظام مهندسی استان تهران برای برگزاری دوره‌های ارتقای پایه مهندسان استان تهران، همکاری مشترک با پارک فناوری پردیس (وابسته به نهاد ریاست جمهوری) برای راه‌اندازی مدرسه عالی فناوری و نوآوری پردیس، طرح‌های پژوهشی مشترک، به‌کارگیری متخصصان پارک برای تدریس و پژوهش‌های فناورانه مشترک، جذب دانشجویان واحد در پارک فناوری برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری مشترک این واحد با واحد تهران جنوب را از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در سال جاری عنوان کرد.

عباسپور ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و همکاری‌های ایجاد شده با واحد تهران جنوب و پارک فناوری پردیس شاهد توسعه روزافزون واحد پردیس به عنوان واحد نوآور، فناور و کارآفرین باشیم. 

دانشگاه آزاد اسلامی؛ پیشرو در گام دوم انقلاب اسلامی 

رضایی فرماندار شهرستان پردیس نیز با بیان اینکه شهرستان پردیس با وجود دانشگاه آزاد اسلامی و پارک فناوری پردیس به ناحیه مهمی در زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی تبدیل شده است، به ظرفیت‌های این شهرستان درباره پژوهش و فناوری اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی پیشرو در گام دوم انقلاب اسلامی است، از پیشرفت چشمگیر کشور در حوزه فناوری نوین در سطح جهان ابراز خرسندی کرد.

آقامیری با ارائه آمارهایی از قبیل نرخ رشد علمی 11 برابری ایران از رشد چهار برابری مقالات علمی منتشر شده در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی در سال‌های اخیر خبر داد و متذکر شد: «ایران بعد از انقلاب اسلامی و به برکت رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری در آموزش، گستردگی تحصیلات تکمیلی، پژوهش، فناوری و تولید علم به شکوفایی و رشد قابل توجه و باارزشی رسیده است.»

به گزارش آنا، در پایان از پژوهشگران برتر، استادان فعال در حوزه پژوهش، دانشجویان برتر پژوهشی و همچنین کارشناسان برتر حوزه پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس تقدیر شد. پس از مراسم، مرکز تحقیقات شهر لجستیک پردیس افتتاح شد.

انتهای پیام/4078/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شهرستان پردیس گام دوم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس گفت: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور بیان کرد: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی گفت: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

اسدپور با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی همایش هم گفت: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشور‌های عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

علی اکبر کیانی افزود: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی