Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:31:14 GMT

تصادف؛ دلیل راه‌بندان در محور ساری ـ نکا

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۰۲۸۵

تصادف؛ دلیل راه‌بندان در محور ساری ـ نکا

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تصادف سه خودرو با تراکتور موجب ترافیکی سنگین در محور ساری نکا شد.

علیرضا قدمی امروز درباره انسداد محور ساری ـ نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  این محور مسدود نیست بلکه تصادف سه خودرو با تراکتور موجب ترافیکی سنگین در این محور شد.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در پی این تصادف، افزود: مسیر در حال تخلیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه دلیل این حادثه مشخص نشده است، تصریح کرد: ضرورت دارد رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در محورهای استان تردد کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف ترافیک محور ساری نکا رئیس پلیس راه مازندران قدمی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابرآماربدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب درمحور‌های استان مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت امسال نشان می‌دهد تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان در حدود ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشته و به بیش از ۸۴۹ هزار تردد رسیده است.

او افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در طی بازه زمانی مذکور محور‌های کریدور بزرگراهی ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بوده اند.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه ۱۲ اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین