Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت شهید محمد خلیل پور نهر اظهار داشت: شهدا تاج عزت و شرف ایران اسلامی بوده و سعادت و استقلال امروز کشور مرهون رهبری‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان است.

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را مهم دانسته و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا از ضروریات فعلی جامعه برای شناساندن آرمان‌های شهدا و ترویج روحیه ایثار و شهادت است چرا که زمینه ساز زنده کردن یاد و خاطرات آنها و تقویت روحیه جهادی در بین افراد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه بنده اربابان زر و زور و استکبار نخواهد بود، گفت: ملت ایران نیز همواره بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های دینی خود و راهنمایی‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، به مسیر خود در راه استقلال و اقتدار ادامه خواهند داد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمنی استکبار از فردای پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز شده اما این نظام استکبار جهانی همواره از درک قدرت ایمان، فداکاری و ایثار مردم ما عاجز بوده و باید بداند که سلاح‌های جنگی در مقابل سلاح ایمان و شجاعت جوانان ما کارساز نیست.

لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در بین مردم و مسئولان

وی با تاکید بر رعایت وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان برای نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان گفت: وحدت، ایمان و ولایت‌پذیری از اصلی‌ترین عوامل پیروزی و مقاومت جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی‌های دشمنان است.

پورمحمدی ادامه داد: دشمنان ما در تلاش هستند که صفوف اتحاد ما را بشکنند و به بهانه‌های مختلف به ارزش‌های ما جسارت کنند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: حالا هم اعلام می‌کنیم که ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که دشمنان بتوانند به شهدای عزیز ما و اسوه‌های صبر و ایثار و مقاومت ایران اسلامی، توهین کنند.

شهید محمد خلیل‌پور نهر در سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

کد خبر 4805792

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی شهید بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بیرجند یاسوج شیراز استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت