Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی باشگاه شهرداری ماهشهر را جریمه کرد.

طرفداری- باشگاه شهرداری ماهشهر به دلیل رفتار تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس، تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگر محروم شد.

در دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس از سری مسابقات جام حذفی ، تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ماهشهر مبنی بر بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و بازیکنان تیم مقابل و پرتاب اشیا که به مصدومیت کمک داور مسابقه منتهی شده رخ داد که باتوجه به ماده ١٠٠ مقررات انضباطی در خور صدور دستور موقت مبنی بر انجام بازی های آتی تیم شهرداری ماهشهر بدون حضور تماشاگران تا اطلاع ثانوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان