Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان با کلیه قضات کشیک حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان به صورت ناشناس تماس تلفنی و آمادگی و نحوه پاسخ گویی آنان را مورد بررسی قرار داد. تاریخ انتشار: 21:59 - 02 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۷۲۶

 به گزارش گروه حقوقی‌وقضایی خبرگزاری میزان،شامگاه امشب ۲ دی ماه ،موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان با کلیه قضات کشیک حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان به صورت ناشناس تماس تلفنی و آمادگی و نحوه پاسخ گویی آنان را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:حسب تاکیدات حضرت آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه بر حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع، آمادگی پاسخ گویی قضات کشیک در خارج از وقت اداری یک ضرورت است .

رئیس شورای قضائی استان کرمان افزود:در راستای حفظ حقوق شهروندی و برای حصول اطمینان از این آمادگی در میان قضات کشیک واحد‌های قضائی سطح استان کرمان این اقدام صورت پذیرفت و تداوم خواهد داشت.

گفتنی است تماس تلفنی رئیس کل دادگستری استان کرمان با قضات کشیک از ساعت ۱۹ الی ۲۱ امشب از محل دادگستری شهربابک صورت پذیرفت و معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و رئیس و دادستان شهربابک ایشان را همراهی نمودند.

بیشتر بخوانید ملاقات مردمی با بیش از ۶ هزار نفر از شهروندان توسط مقامات قضایی/ دستورات لازم جهت رفع مشکلات زندانیان صادر شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق شهروندی دادگستری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها