Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن دالوند عصر امروز در نشست تعاملی که با حضور شیوخ، سران طوایف و قبایل منطقه آخر آسفالت اهواز در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) این منطقه برگزار شد، با اشاره به حماسه‌آفرینی سران قبایل و عشایر در صحنه‌های گوناگون انقلاب از جنگ تحمیلی تاکنون اظهار کرد: همکاری سران طوایف و قبایل با مجموعه نیروی انتظامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه خواهد شد و نقش شیوخ، متنفذان، سران طوایف و قبایل در برقراری نظم و امنیت انکارناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به رسم ناخوشایند تیراندازی در مراسم شادی و عزا اشاره کرد و افزود: به لطف خدا و با همت و مساعدت بزرگان، ریش‌سفیدان و سران قبایل شاهد کاهش قابل توجه تیراندازی‌ها در این گونه مراسم بوده‌ایم که در این راستا نقش شیوخ در فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزش بسیار حائز اهمیت و چاره‌ساز بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در راستای اجرای فرمایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله) در بحث برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز فرماندهی انتظامی اهواز از آغاز سال تاکنون طرح‌های متعددی را به مرحله اجرا گذاشته و کشف‌های قابل‌توجهی در این زمینه به دست آمده که امید می‌رود با همکاری خوب شهروندان با پلیس و گزارش موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع جرایم را به حداقل ممکن برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست شیوخ و سران طوایف ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه اقدامات و مساعدت‌های کارکنان فرماندهی انتظامی اهواز در تأمین و برقراری نظم و امنیت در منطقه آخر آسفالت اهواز، انتقال کلانتری ۱۲ به این منطقه را گامی مؤثر در کاهش جرایم و همچنین برقراری امنیت پایدار دانستند.

کد خبر 4805858

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان سران قبایل نظم امنیتی بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بیرجند یاسوج استانداری تهران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند