Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارق حرفه‌ای اموال خودرو رانندگان تاکسی که با شگرد بیهوش کردن سرقت می کرد، در استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار غلامعباس غلامزاده گفت:  با گزارش و مراجعه رانندگان تاکسی درون شهری به پلیس آگاهی استان درباره سرقت اموال خودرو با شگرد بیهوش کردن رانندگان، این موضوع در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و چهره‌نگاری و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، این سارق حرفه‌ای شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه متهم در استان‌های شمالی کشور دستگیر شد، اظهارکرد: متهم که از سارقان حرفه‌ای استان بود به ۱۰ فقره سرقت در استان و استان‌های همجوار اعتراف کرده است.

به گفته وی، با هماهنگی مقامات قضایی و عملیات پلیسی متهم به استان چهارمحال و بختیاری ارجاع داده شد.

غلامزاده، با تاکید بر اینکه متهم، رانندگان را با تعارف آب میوه بیهوش و اموال راننده و خودرو را سرقت می‌کرد، از مالباختگان خواست پس از شناسایی چهره متهم برای تشکیل پرونده به مراجع قضائی و انتظامی مراجعه کنند.

وی گفت: متهم علاوه بر اعتراف ۴ مورد سرقت در چهارمحال و بختیاری به سرقت با شگرد بیهوشی در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و کرمانشاه نیز اعتراف کرده ا.ست.

وی اظهارداشت: دستور انتشار بدون پوشش، این متهم از سوی مقام قضائی برای شناسایی از سوی مالباختگان صادر شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه پلیس سرقت اخبار حوادث چهارمحال و بختیاری استان رانندگان چهارمحال وبختیاری دستگیر شد فیلم عکس زن مرد اخبار تهران مادر پلیس قتل پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد