Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان به همراه مدیرکل روابط عمومی استانداری از دفتر خبرگزاری فارس لرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان ظهر امروز به همراه مدیرکل روابط عمومی استانداری و تعدادی از همکاران این مجموعه از دفتر خبرگزاری فارس در استان لرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر از تلاش خبرنگاران فارس

ثمینی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری فارس در طول سال و به ویژه در بحث اطلاع‌رسانی اخبار سیل، اظهار داشت: خبرگزاری فارس رسانه‌ای توامنمند و غنی است که به خوبی اخبار و رویدادهای استان را منعکس کرده و مطالبات را نیز بخوبی در قالب انتقاد و پیشنهاد مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از نقد منصفانه استقبال کرد، افزود: نقد منصفانه باعث می‌شود مسوولان ایرادات و مشکلات را بشنوند و مطالبه مردم را بهتر دریابند تا در جهت رفع آن تلاش کنند.

معاون استاندار لرستان به نقش خبرنگاران در توسعه استان اشاره و عنوان کرد: در سند توسه استان که بر اساس شرایط و پتانسیل‌ها تهیه شده نقش خبرنگاران و رسانه‌ها نیز بسیار موثر است.

وی در ادامه به مقوله انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌ها در اطلاع رسانی خبرهای انتخاباتی و تبیین موضوعات مهم نقش بسیار مهمی دارند.

ثمینی تاکید کرد: بی‌شک وقتی رسانه‌ها و مسوولان در مسیر توسعه به هم کمک کنند نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

رسالت مهم رسانه‌ها

در ادامه فاطمه ایرانی مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان نیز از انتشار جامع خبرهای استان از سوی خبرگزاری فارس تقدیر و تشکر کرد.

وی نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه را بی‌بدیل خواند و گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و رسالت بسیار مهمی برعهده دارند.

ایرانی اظهارداشت: روابط عمومی استانداری بدنبال ارتباط با تمام رسانه‌های استان است و از هر گونه نقد، پیشنهاد و هم فکری استقبال می‌کند.

با پیروی از ولایت، مبتنی بر قانون، برای مردم

در ادامه سعید سرشار مدیر خبرگزاری فارس لرستان نیز ضمن خیرمقدم به معاون استاندار لرستان و همراهانش، اظهارداشت: تلاش ما و همکارانمان بر این است که مطالبات مردم را به گوش مسوولان برسانیم و بتوانیم وظیفه خود را در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را به خوبی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شعار ما در خبرگزاری فارس لرستان این است که مبتنی بر قانون، با پیروی از ولایت برای مردم گام برداریم و تلاش کنیم و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

سرشار گفت: خبرگزاری فارس لرستان همواره سعی دارد مشکلات و معضلات استان را در قالب انتقاد و پیشنهاد بیان کرده و همواره پاسخ مسوولان مرتبط را نیز شنیده و اطلاع رسانی کرده تا همه چیز در این زمینه شفاف باشد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از رسالت‌های کاری ما این است که اقدامات خوبی که از سوی مسوولان و اقشار مختلف مردمی صورت می‌گیرد را اطلاع رسانی کند تا افراد خلاق، پرتلاش و زحمت‌کش به نوعی تشویق شوند.

مدیر خبرگزاری فارس لرستان حضور معاون استاندار و مدیرکل روابط‌عمومی در دفاتر رسانه‌های استانی را به فال نیک گرفت و در پایان گفت: این دیدارها باعث می‌شود مشکلات مردم بهتر به گوش مسوولان برسد و از طرفی دغدغه‌های دو طرفه بین رسانه‌ها و مسوولان نیز بهتر بیان شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان آگاهی ولایت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو قابل تقدیر است و خواستار اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های فصلی، فصل بهار و مخاطرات طبیعی ناشی از آن، اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند از بروز خطرات بیشتر جلوگیری کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو، افزود: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر برای مراقبت از باغات و مزارع ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش ضریب تمهیدات و اقدامات از سوی دستگاه‌ها و متولیان مربوطه، ادامه داد: این بارش‌ها با توجه به خطرات احتمالی که می‌تواند برای دام و احشام ایجاد کند، لازم است هشدارها به‌موقع اعلام و رعایت شود.

میرجعفریان با اشاره به آغاز کوچ عشایر، بیان کرد: امور عشایر و جهاد کشاورزی باید عشایر و دامداران روستایی را نسبت به رعایت نکات ایمنی و پرهیز از عبورهای طولی در مسیل‌ها آگاه‌سازی کنند.

وی با بیان لزوم تخلیه ابنیه‌ها و جلوگیری از تجمع آب در کانال‌ها و ورود جدی حوزه راهداری به این موضوع، تصریح کرد: مدیریت روان‌آب‌ها و جلوگیری از هدررفت آب بارندگی‌ها ضروری است که باید از سوی امور آب پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اجرای ۲۶ بند خاکی و طرح آب‌خوان توسط منابع طبیعی در سال جاری، ذخیره‌سازی سه میلیون مترمکعب آب در این طرح‌های خاکی را یادآور شد و گفت: این طرح‌ها علاوه بر کمک به ذخیره‌سازی میان‌مدت آب، از بروز خطراتی چون سیل نیز جلوگیری می‌کند.

میرجعفریان با تأکید بر ورود شهرداری‌ها و آب و فاضلاب برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها، اظهار کرد: پاک‌سازی جوی‌ها برای پیشگیری از آب‌گرفتگی ضروری است.

کد خبر 751122

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد