Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@15:35:06 GMT

جزئیات شروط جدید استراماچونی +(سند)

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۱۳۰۷

جزئیات شروط جدید استراماچونی +(سند)

وکلای سرمربی ایتالیایی استقلال شروط او را برای بازگشت به این تیم اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، حدود دو هفته پیش آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال به‌خاطر تعویق در پرداخت حقوقش و مشکلاتی که نحوه پرداخت استقلالی‌ها برای او در ایتالیا ایجاد کرده بود، اقدام به فسخ قراردادش کرد و به ایتالیا بازگشت. با این حال مدیران استقلال پس از کش‌وقوس‌های فراوان، اواخر هفته گذشته توانستند از مسیر قانونی حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیمشان را پرداخت کنند تا امیدها برای بازگشت استراماچونی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چند روزی است که از این اتفاق می‌گذرد و هنوز خبری از زمان بازگشت استراماچونی نشد.

در همین رابطه، شروط جدید استراماچونی برای بازگشت به استقلال از سوی وکلای این بازیکن به باشگاه ارسال شده که متن ترجمه شده آن را در ادامه می‌خوانید:

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • درخواست سرمربی سابق بایرن: من را برگردانید
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست