Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: نامادری بی رحم در آمریکا دختر 3 ساله همسرش را مورد شکنجه قرار داد و کشت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس آمریکا نامادری بی رحمی را در پی مرگ مشکوک دختربچه 3 ساله در یکی از بیمارستان های سیاتل دستگیر و تحت بازجویی قرار داد.

گزارش پلیس حاکی از آن است که قربانی در اثر شکستگی جمجمه و مرگ مغزی جانش را از دست داد و پزشکان پس از بررسی بدن قربانی متوجه شکنجه های بی رحمانه ای شدند که مشخص شد که کودک مورد شکنجه قرار گرفته و روی بدنش اثراتی از سوختگی های ناشی از سیگار دیده شده که پلیس پس از پیگیری نامادری بی رحم را دستگیر و تحت بازجویی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم در اعترافات خود گفت که وقتی همسرش خانه نبود دختر او را مورد شکنجه قرار داد و گاهی برای تنبیه مدت‌ها او را زیر دوش آب سرد قرار می‌داد و دخترک بیچاره از سرما به خود می‌لرزید.

گفتنی است که دادگاه متهم را به جرم قتل و شکنجه و کودک آزاری وثیقه یک میلیون دلاری صادر کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه پلیس شکنجه جرم قتل کودک آزاری اخبار حوادث شکنجه کودک عکس نامادری سنگدل فیلم عکس زن مرد اخبار تهران مادر پلیس قتل پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار