Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که بازیکنانم واقعا غیر مسئولانه بازی می کنند، گفت: شکست مان برابر شهروند ساری واقعا تحقیرآمیز بود و فقط امیدوارم نتایج را با تلاش و انگیزه بیشتر جبران کنیم.

کیاوش علاسوند پس از شکست تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر شهروند ساری، اظهارکرد: بازی واقعا فاجعه وار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی که تمام شد، فکر می کنم برای اولین بار بود که در رختکن برای بازیکنان صحبت کردم. پس از سال ها که به عناوین مختلف در باشگاه حفاری بوده ام، امروز خجالت زده از رختکن بیرون آمدم. یک بازی و نتیجه فوق العاده بد را شاهد بودیم و جای هیچ توجیهی وجود ندارد. شرمنده ایم که این اتفاق افتاد. این شکست و کیفیت بازی مان برایم قابل هضم نیست.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که به نظر ملی حفاری از نظر روحی دچار مشکل بود؟ گفت: فکر می کنم بازیکنان در شرایطی قرار گرفته اند که نمی دانند کجا هستند. تیمی که در خانه فوق العاده بود و برای همه خط و نشان می کشید، نمی دانم چرا به این روز افتاده است. کار زیادی هم از دست ما ساخته نیست و زمان کمی برای تمرین جهت حضور در این دیدار داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: بازیکنانم واقعا غیر مسئولانه بازی می کنند و واقعا قابل قبول نیست. چه من باشم و چه مربی دیگر، بازیکنان باید کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند. فکر می کنم بازیکنان از ایده آل های خودشان دور هستند.

وی درباره تاثیر اعتراضات نیمکت شهروند ساری به داوری بر جریان مسابقه نیز گفت: از دید من اعتراض تیم شهروند ساری بر داوری تاثیری نداشت زیرا ما بی کیفیت و غیر مسئولانه بازی کردیم. قابل توجیه نیست که تیم من در اهواز به این صورت بازی کند، هر چند هم که نیمکت حریف شلوغ باشد. بازیکنان حرفه ای هستند و نبابد تحت تاثیر قرار بگیرند.

علاسوند عنوان کرد: من خیلی دیر به تیم اضافه شدم و زمان لازم را در اختیار نداشته ام اما این مسئولت نیز گردن من است. شکست مان واقعا تحقیرآمیز بود و فقط امیدوارم نتایج را با تلاش و انگیزه بیشتر جبران کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟