Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به دنبال شناسایی استعدادهای ناب فوتبال کشورمان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان امروز در تمرین تیم فوتبال ولایت اهواز حاضر شد و از نزدیک تمرینات و عملکرد بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفت‌.

سرمربی تیم ملی جوانان ابتدا از بازی درون تیمی بازیکنان با استعداد جوانان ولایت دیدن کرد و قول دعوت چند نفر از بازیکنان در اردوی بعدی تیم ملی را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عساکره سرمربی تیم ولایت طی صحبتی از مسئولین استانی خواستار کمک برای موفقیت تنها نماینده اهواز در بازی‌های دور دوم لیگ دسته یک کشور شد تا این تیم بتواند به لیگ برتر جوانان کشور صعود کند.

پورموسوی جز مربیان مطرح فوتبال پایه کشور به شمار می رود که کار مربیگری خود را با تیم جوانان استقلال اهواز آغاز کرد و در ادامه هدایت تیم های لیگ برتری فولاد و استقلال خوزستان را عهده دار بود.

تیم ولایت اهواز در حال حاضر در رقابت های لیگ دسته یک جوانان کشور حضور دارد.

پورموسوی از زمانی که هدایت تیم ملی جوانان را عهده دار شد در حال سفر به تمام نقاط کشور است تا بازیکنان مستعد را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اردوی تیم ملی استقلال سرمربی تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال فوتبال قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام بودند. در تمرین چند نفر از پیشکسوتان این تیم هم حضور پیدا کردند.

علاوه بر پیشکسوتان قدیمی استقلال یکی از چهره‌های جذابی که در کمپ ناصر حجازی حضور داشت، امیرحسین صادقی بود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان که همواره در فضای مجازی با فعالیت‌های پرشمار خود حمایتش از تیم جواد نکونام و بازیکنان را اعلام کرده امروز هم در محل تمرین حضور داشت و با بازیکنان اعضای تیم به گپ و گفت پرداخت.

صادقی که این روزها در مربیگری هم فعالیت می‌کند و به دنبال طی کردن مدارج ترقی در این عرصه است به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور دارد و در تمرین روز جمعه هم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی خواست تمام تلاش خود را برای بالا بردن جام در فصل جاری به کار بگیرند. حضور صادقی در تمرین امروز بالاتر رفتن روحیه بازیکنان در کمپ شده بود.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان