Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به یازده شرط استراماچونی برای بازگشت به ایران پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال در واکنش به شروط یازده‌گانه سرمربی ایتالیایی‌اش اعلام کرد: «آندره‌آ استراماچونی، سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌های متعدد پس از ترک ایران اعلام و تاکید کرده بود که اگر دستمزدش به طریقی که مشخص شود از طرف باشگاه استقلال بوده و از طریق حساب بانکی او در ایتالیا پرداخت شود، مشکلی برای بازگشت به تهران نخواهد داشت و پس از دریافت وجه بلافاصله به ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف نظر از مسائل و مشکلاتی که باشگاه استقلال جهت تحقق این شرط بسیار دشوار در موقعیت تحریم متحمل شده، متاسفانه پس از واریز وجه به حساب استراماچونی هنوز بازگشت ایشان به ایران اجرایی نشده است. همچنین صبح یکشنبه نامه‌ای با ۱۱ شرط توسط وکیل ایشان برای باشگاه استقلال ارسال شده که جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط شفاف با هواداران عزیز در زیر شروط استراماچونی و پاسخ باشگاه استقلال منتشر شده است:

بند اول: کاهش مدت قرارداد، از دو ساله به یکساله، یعنی تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

پاسخ باشگاه: قبلا با این شرط به دلیل خواست هواداران موافقت شده است.

بند دوم: مبلغ قرارداد جدید باید ۴۷۰ هزار یورو باشد. که از این مبلغ ۴۳۷/۵۰۰ یورو بابت پرداخت حقوق، مطابق با قرارداد کاری قبلی، ۱۲/۵۰۰ یورو بابت بلیت‌های کنسل شده یا استفاده نشده و ۲۰ هزار یورو برای هزینه وکیل خواهد بود.

پاسخ باشگاه: مانده مبلغ قرارداد قبلی با جمع مبالغ واریزی باشگاه دارای مغایرت است.

بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.

پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.

بند چهارم: هزینه اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد ۱۳۹۹ به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت شود.

پاسخ باشگاه: همچنان که قبلا مشکلی در این مورد وجود نداشته، هزینه اجاره آپارتمان ایشان از شش ماه قبل تا پایان آذر ۱۳۹۸ پرداخت شده بود و در ادامه هم این روال انجام خواهد گرفت.

بند پنجم: تا پایان قرارداد (۵ ماه دیگر) چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش تهیه شود.

پاسخ باشگاه: جهت حسن نیت باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این شرط موافقت می‌شود.

بند ششم: تا پایان قرارداد چهار بلیت اکونومی برای دستیاران استراماچونی تهیه شود.

پاسخ باشگاه: مثل پاسخ به بند پنج

بند هفتم: باید مبلغ خالص ۹۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود.

پاسخ باشگاه: همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود.

بند هشتم: پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزدها آنها در ادامه فصل توسط باشگاه

پاسخ باشگاه: همان طور که از ابتدای فصل باشگاه تلاش کرده تا تمام مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اکنون هم نسبت به تعهداتش پایبند است و همه تلاش خود را در این مورد انجام خواهد داد.

بند نهم: تعهد باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان

پاسخ باشگاه: ویزای کار ایشان مدت‌ها قبل صادر شده است.

بند دهم: کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران مشکلی نداشته باشند.

پاسخ باشگاه: مشکلی بابت ورود و خروج ایشان وجود نداشته. به عنوان مثال حتی ایشان بدون اطلاع باشگاه دو هفته قبل تهران را ترک کردند.

بند یازدهم: همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیرا خاتمه یافته است با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.

در پایان این نامه با حروف درشت تاکید شده: «شروط فوق قابل مذاکره نبوده و تنها از طرف ما قابلیت اصلاح خواهد داشت. ضمنا این شروط تنها در صورتی دارای اعتبار است که مراتب موافقت با آن، از سوی باشگاه استقلال تا ۲۴ ساعت آینده از طریق ایمیل به ما ابلاغ شود.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی سلطان قابوس نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان استراماچونی استقلال تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی سلطان قابوس نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی توانست در پایان 90 دقیقه، با سپاهان به نتیجه تساوی دست پیدا کند ولی در دقایق پایانی وقت های اضافه و روی یک اشتباه توسط مدافعین این تیم، زردپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رامین رضاییان در دقیقه 118 آن را به گل تبدیل کرد تا اصفهانی ها راهی دور بعد شوند.

احسان علوان زاده بازیکن استقلال ملاثانی درخصوص بازی مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم پر مهره سپاهان به نمایش گذاشتیم، فکر‌می کنم تمام اهالی فوتبال از ما رضایت داشتند. چه تماشاگرانی که درون ورزشگاه بودند و مردمی که در خانه پای تلویزیون ها بازی را دیدند.

او گفت: در ابتدای بازی باتوجه به قدرت سپاهان و حملات این تیم، کمی عقب نشین نشستیم که برای هر تیمی طبیعی است. ولی بازی بدون توپ را تمرین کرده بودیم و تمامی فضا هارا بسته بودیم. به هرحال مقابل تیم پر ستاره‌ای بازی داشتیم و تاکتیک این بازی از پیش برای ما مشخص بود و آن را تمرین کرده بودیم.

بازیکن استقلال ملاثانی اضافه کرد: در نیمه اول در یک غافلگیری گل را دریافت کردیم و در بین دو نیمه با صحبت های سرمربی جوان که همانند یک دوست در کنار ما است، توانستیم به بازی برگردیم و مانند بازی های همیشگی مان وارد بازی شویم. توپ را در اختیار داشتیم و حملاتی را هم روی دروازه سپاهان داشتیم که در یک موقعیت خود من تک به تک شدم که توپ زیر پایم گم شد و نتوانستم ضربه مناسبی را بزنم. ولی هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، حملات ما بیشتر می‌شد. در یک صحنه شوت میلاد وارد دروازه نیازمند شد که همگی شوکه شدیم از این گل زیبا و توانستیم بازی را به 120 دقیقه ببریم.

علوان زاده اضافه کرد: قطعا بازی کردن مقابل تیم سپاهان کار ساده ای نیست، هرآنچه سرمربی به ما گفته بود را اجرا کردیم و تمامی فضاهارا روی بازیکنان این تیم بسته بودیم. رامین رضاییان که در هر مسابقه چندین موقعیت به دست می‌آورد، در این بازی قفل شده بود و این نشان از دوندگی بالای تیم ما دارد. جا دارد به تمامی بازیکنان خسته نباشید بگویم، حق بچه ها حضور در لیگ برتر است و در این بازی که پخش از شبکه های تلویزیونی هم بود، کیفیت فنی خود را به نمایش گذاشتند.

او در پایان گفت: دو دقیقه وقت کم آوردیم و اگر بازی به ضربات پنالتی می رفت، شاید می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و شگفتی ساز اصلی این رقابت ها باشیم. واقعا حیف شد ولی در مقابل امکاناتی که ما داریم، این که بتوانی سپاهان را تا دقیقه ۱۱۸ هم متوقف کنی کار بزرگی کرده ای. در ادامه راه در لیگ یک به دنبال ارائه بازی های این چنینی هستیم و می‌خواهیم لیگ را با سیاوش اکبرپور به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟